Reklama

Polacy chcą darmowych filmów z sieci

Oglądanie filmów w sieci – tak, ale nie za pieniądze. Polscy internauci są gotowi zaakceptować reklamy, byleby tylko nie płacić za treści

Publikacja: 19.09.2012 17:56

Niemal połowa polskich użytkowników Internetu ogląda filmy w sieci, ale większość z nich – 90 proc. – wybiera tylko darmowe pozycje. Na płacenie za tego typu treści godzi się zaledwie co dziesiąty internauta, choć robi to z wyraźną niechęcią. Ponad dwie trzecie tych płacących wolałoby oglądać reklamy niż płacić – wynika z najnowszego badania „Siła uVODzenia” przeprowadzonego przez firmę GfK na zlecenie Atmediów. Bada ono zainteresowanie serwisami VOD (Video on Demand), oferującymi na życzenie filmy wideo przez Internet.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama