Polacy chcą darmowych filmów z sieci

Oglądanie filmów w sieci – tak, ale nie za pieniądze. Polscy internauci są gotowi zaakceptować reklamy, byleby tylko nie płacić za treści

Publikacja: 19.09.2012 17:56

Niemal połowa polskich użytkowników Internetu ogląda filmy w sieci, ale większość z nich – 90 proc. – wybiera tylko darmowe pozycje. Na płacenie za tego typu treści godzi się zaledwie co dziesiąty internauta, choć robi to z wyraźną niechęcią. Ponad dwie trzecie tych płacących wolałoby oglądać reklamy niż płacić – wynika z najnowszego badania „Siła uVODzenia” przeprowadzonego przez firmę GfK na zlecenie Atmediów. Bada ono zainteresowanie serwisami VOD (Video on Demand), oferującymi na życzenie filmy wideo przez Internet.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa