Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2025 10:51 Publikacja: 19.09.2012 17:56
Niemal połowa polskich użytkowników Internetu ogląda filmy w sieci, ale większość z nich – 90 proc. – wybiera tylko darmowe pozycje. Na płacenie za tego typu treści godzi się zaledwie co dziesiąty internauta, choć robi to z wyraźną niechęcią. Ponad dwie trzecie tych płacących wolałoby oglądać reklamy niż płacić – wynika z najnowszego badania „Siła uVODzenia” przeprowadzonego przez firmę GfK na zlecenie Atmediów. Bada ono zainteresowanie serwisami VOD (Video on Demand), oferującymi na życzenie filmy wideo przez Internet.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas