Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy chcą darmowych filmów z sieci

Oglądanie filmów w sieci – tak, ale nie za pieniądze. Polscy internauci są gotowi zaakceptować reklamy, byleby tylko nie płacić za treści

Publikacja: 19.09.2012 17:56

Niemal połowa polskich użytkowników Internetu ogląda filmy w sieci, ale większość z nich – 90 proc. – wybiera tylko darmowe pozycje. Na płacenie za tego typu treści godzi się zaledwie co dziesiąty internauta, choć robi to z wyraźną niechęcią. Ponad dwie trzecie tych płacących wolałoby oglądać reklamy niż płacić – wynika z najnowszego badania „Siła uVODzenia” przeprowadzonego przez firmę GfK na zlecenie Atmediów. Bada ono zainteresowanie serwisami VOD (Video on Demand), oferującymi na życzenie filmy wideo przez Internet.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama