Aktualizacja: 09.05.2025 10:41 Publikacja: 20.10.2010 12:00
– Od września zaczęliśmy aktywnie sprzedawać usługi w Warszawie. Wcześniej pracowaliśmy przede wszystkim nad integracją ze [b]Sprayem[/b] i budowaniem wizerunku marki [b]Vectra[/b] – powiedział [b]Tomasz Żurański[/b], prezes Vectry.
Vectra weszła do Warszawy kupując sieć kablową Spray w 2009 r. oferując za niego 5,5-krotność EBITDA (ok. 35-40 mln zł, wartości całej transakcji nie podano). – Istotnie więcej niż drugie tyle zainwestowaliśmy w modernizację i rozbudowę jego sieci – ocenił prezes.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas