Reklama

Vectra zaczęła aktywną sprzedaż w Warszawie

Publikacja: 20.10.2010 12:00

– Od września zaczęliśmy aktywnie sprzedawać usługi w Warszawie. Wcześniej pracowaliśmy przede wszystkim nad integracją ze [b]Sprayem[/b] i budowaniem wizerunku marki [b]Vectra[/b] – powiedział [b]Tomasz Żurański[/b], prezes Vectry.

Vectra weszła do Warszawy kupując sieć kablową Spray w 2009 r. oferując za niego 5,5-krotność EBITDA (ok. 35-40 mln zł, wartości całej transakcji nie podano). – Istotnie więcej niż drugie tyle zainwestowaliśmy w modernizację i rozbudowę jego sieci – ocenił prezes.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama