Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.07.2025 08:39 Publikacja: 20.10.2010 12:00
– Od września zaczęliśmy aktywnie sprzedawać usługi w Warszawie. Wcześniej pracowaliśmy przede wszystkim nad integracją ze [b]Sprayem[/b] i budowaniem wizerunku marki [b]Vectra[/b] – powiedział [b]Tomasz Żurański[/b], prezes Vectry.
Vectra weszła do Warszawy kupując sieć kablową Spray w 2009 r. oferując za niego 5,5-krotność EBITDA (ok. 35-40 mln zł, wartości całej transakcji nie podano). – Istotnie więcej niż drugie tyle zainwestowaliśmy w modernizację i rozbudowę jego sieci – ocenił prezes.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas