Reklama

Plan Inei: ponad 30 mln zł z usług B2B

Publikacja: 11.06.2015 15:29

W 2014 roku 12 proc. z 220 mln zł przychodów wielkopolskiej sieci kablowej Inea pochodziło z usług dla sektora przedsiębiorstw i administracji publicznej (B2B) i udział ten stale rośnie – poinformowała rpkom.pl Kinga Podraza-Myszkowska, menedżer ds. public relations Inei.

To oznacza, że w ub.r. segment B2B przyniósł firmie około 26 mln zł wpływów. Operator podał dziś, że w tym roku spodziewa się 20-proc. wzrostu przychodów z usług dla biznesu i nowych projektów. Jednym z nich jest data center pod Poznaniem, które ma ruszyć jesienią.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama