Reklama
Rozwiń
Reklama

Plan Inei: ponad 30 mln zł z usług B2B

Publikacja: 11.06.2015 15:29

W 2014 roku 12 proc. z 220 mln zł przychodów wielkopolskiej sieci kablowej Inea pochodziło z usług dla sektora przedsiębiorstw i administracji publicznej (B2B) i udział ten stale rośnie – poinformowała rpkom.pl Kinga Podraza-Myszkowska, menedżer ds. public relations Inei.

To oznacza, że w ub.r. segment B2B przyniósł firmie około 26 mln zł wpływów. Operator podał dziś, że w tym roku spodziewa się 20-proc. wzrostu przychodów z usług dla biznesu i nowych projektów. Jednym z nich jest data center pod Poznaniem, które ma ruszyć jesienią.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama