Plan Inei: ponad 30 mln zł z usług B2B

Publikacja: 11.06.2015 15:29

W 2014 roku 12 proc. z 220 mln zł przychodów wielkopolskiej sieci kablowej Inea pochodziło z usług dla sektora przedsiębiorstw i administracji publicznej (B2B) i udział ten stale rośnie – poinformowała rpkom.pl Kinga Podraza-Myszkowska, menedżer ds. public relations Inei.

To oznacza, że w ub.r. segment B2B przyniósł firmie około 26 mln zł wpływów. Operator podał dziś, że w tym roku spodziewa się 20-proc. wzrostu przychodów z usług dla biznesu i nowych projektów. Jednym z nich jest data center pod Poznaniem, które ma ruszyć jesienią.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić