Reklama

Plan Inei: ponad 30 mln zł z usług B2B

Publikacja: 11.06.2015 15:29

W 2014 roku 12 proc. z 220 mln zł przychodów wielkopolskiej sieci kablowej Inea pochodziło z usług dla sektora przedsiębiorstw i administracji publicznej (B2B) i udział ten stale rośnie – poinformowała rpkom.pl Kinga Podraza-Myszkowska, menedżer ds. public relations Inei.

To oznacza, że w ub.r. segment B2B przyniósł firmie około 26 mln zł wpływów. Operator podał dziś, że w tym roku spodziewa się 20-proc. wzrostu przychodów z usług dla biznesu i nowych projektów. Jednym z nich jest data center pod Poznaniem, które ma ruszyć jesienią.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama