Reklama
Rozwiń

IMM: operatorzy przeznaczyli na reklamę w 2018 r. 1,1 mld zł

Publikacja: 08.01.2019 13:08

1,1 mld zł warte były (nie uwzględniając rabatów) świadczenia reklamowe w trzech podstawowych mediach, zakupione operatorzy telekomunikacyjni w 2018 roku – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

Suma ta stanowi 10 proc. wszystkich wydatków branż monitorowanych przez IMM.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości