IMM: operatorzy przeznaczyli na reklamę w 2018 r. 1,1 mld zł

Publikacja: 08.01.2019 13:08

1,1 mld zł warte były (nie uwzględniając rabatów) świadczenia reklamowe w trzech podstawowych mediach, zakupione operatorzy telekomunikacyjni w 2018 roku – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

Suma ta stanowi 10 proc. wszystkich wydatków branż monitorowanych przez IMM.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont