Aktualizacja: 09.05.2025 12:29 Publikacja: 08.01.2019 13:08
1,1 mld zł warte były (nie uwzględniając rabatów) świadczenia reklamowe w trzech podstawowych mediach, zakupione operatorzy telekomunikacyjni w 2018 roku – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.
Suma ta stanowi 10 proc. wszystkich wydatków branż monitorowanych przez IMM.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas