Aktualizacja: 11.05.2025 14:37 Publikacja: 11.01.2012 07:00
Foto: Samsung
Mobilność jest przyszłością – hasło to jak mantrę powtarzają specjaliści branży technologicznej. Dostrzegły to również polskie banki, które zaoferowały klientom dostęp do bankowości elektronicznej nie tylko poprzez smartfony, ale też za pośrednictwem tabletów.
Co prawda z badań przeprowadzonych w 2011 roku przez Instytut „Homo Homini” wynika, że z mobilnego dostępu do konta korzysta tylko 3,5 proc. klientów banków, czyli 850 tys. osób, jednak prognozy na ten temat są optymistyczne.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas