Reklama

Jedna piąta abonentów UPC wybiera triple play

Publikacja: 07.02.2011 16:00

– Na koniec III kwartału 2010 r. liczba sprzedanych przez UPC usług (tzw.RGU) przekroczyła 1,732 mln. Średnio miesięcznie w 2010 przybywało nam kilka tysięcy klientów kupujących potrójną usługę. Obecnie ponad 20 proc. abonentów wybiera przy zakupie pakiet [i]triple play[/i] – informuje [b]Patrycja Gołos[/b], dyrektor biura komunikacji największej w Polsce sieci kablowej.

Jak relacjonuje przedstawiciela operatora podstawowym argumentem, który przekonuje abonentów do zakupu pakietu, jest rabat na cenie w porównaniu do ceny usług oferowanych samodzielnie. Potrójna usługa jednak, nie jest najbardziej pożądana przez klientów „paczką”.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama