Reklama
Rozwiń
Reklama

Jedna piąta abonentów UPC wybiera triple play

Publikacja: 07.02.2011 16:00

– Na koniec III kwartału 2010 r. liczba sprzedanych przez UPC usług (tzw.RGU) przekroczyła 1,732 mln. Średnio miesięcznie w 2010 przybywało nam kilka tysięcy klientów kupujących potrójną usługę. Obecnie ponad 20 proc. abonentów wybiera przy zakupie pakiet [i]triple play[/i] – informuje [b]Patrycja Gołos[/b], dyrektor biura komunikacji największej w Polsce sieci kablowej.

Jak relacjonuje przedstawiciela operatora podstawowym argumentem, który przekonuje abonentów do zakupu pakietu, jest rabat na cenie w porównaniu do ceny usług oferowanych samodzielnie. Potrójna usługa jednak, nie jest najbardziej pożądana przez klientów „paczką”.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama