Reklama

Jedna piąta abonentów UPC wybiera triple play

Publikacja: 07.02.2011 16:00

– Na koniec III kwartału 2010 r. liczba sprzedanych przez UPC usług (tzw.RGU) przekroczyła 1,732 mln. Średnio miesięcznie w 2010 przybywało nam kilka tysięcy klientów kupujących potrójną usługę. Obecnie ponad 20 proc. abonentów wybiera przy zakupie pakiet [i]triple play[/i] – informuje [b]Patrycja Gołos[/b], dyrektor biura komunikacji największej w Polsce sieci kablowej.

Jak relacjonuje przedstawiciela operatora podstawowym argumentem, który przekonuje abonentów do zakupu pakietu, jest rabat na cenie w porównaniu do ceny usług oferowanych samodzielnie. Potrójna usługa jednak, nie jest najbardziej pożądana przez klientów „paczką”.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama