Jedna piąta abonentów UPC wybiera triple play

Publikacja: 07.02.2011 16:00

– Na koniec III kwartału 2010 r. liczba sprzedanych przez UPC usług (tzw.RGU) przekroczyła 1,732 mln. Średnio miesięcznie w 2010 przybywało nam kilka tysięcy klientów kupujących potrójną usługę. Obecnie ponad 20 proc. abonentów wybiera przy zakupie pakiet [i]triple play[/i] – informuje [b]Patrycja Gołos[/b], dyrektor biura komunikacji największej w Polsce sieci kablowej.

Jak relacjonuje przedstawiciela operatora podstawowym argumentem, który przekonuje abonentów do zakupu pakietu, jest rabat na cenie w porównaniu do ceny usług oferowanych samodzielnie. Potrójna usługa jednak, nie jest najbardziej pożądana przez klientów „paczką”.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem