Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.09.2025 08:06 Publikacja: 16.11.2010 15:40
[b]Congstar[/b] jest najmniej udanym tanim brandem dużych operatorów, jaki działa na niemieckim rynku telekomunikacyjnym – wynika z danych, jakie opublikował niemiecki magazyn [b]WirtschaftWoche[/b]. W 2009 r., według informacji magazynu, marka Congstar przyniosła grupie DT 104 mln euro przychodów przy 59 mln euro straty operacyjnej.
W tym samym czasie marka [b]Fonic[/b], należąca do [b]O2 Telefonica[/b] dała swojemu właścicielowi 86 mln euro przychodu i 12 mln euro zysku operacyjnego, a [b]Blau Mobilfunk[/b] sieci [b]E-Plus[/b] odpowiednio 125 mln euro i 11 mln euro.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas