Aktualizacja: 09.05.2025 10:26 Publikacja: 16.11.2010 15:40
[b]Congstar[/b] jest najmniej udanym tanim brandem dużych operatorów, jaki działa na niemieckim rynku telekomunikacyjnym – wynika z danych, jakie opublikował niemiecki magazyn [b]WirtschaftWoche[/b]. W 2009 r., według informacji magazynu, marka Congstar przyniosła grupie DT 104 mln euro przychodów przy 59 mln euro straty operacyjnej.
W tym samym czasie marka [b]Fonic[/b], należąca do [b]O2 Telefonica[/b] dała swojemu właścicielowi 86 mln euro przychodu i 12 mln euro zysku operacyjnego, a [b]Blau Mobilfunk[/b] sieci [b]E-Plus[/b] odpowiednio 125 mln euro i 11 mln euro.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas