Reklama
Rozwiń

Congstar – pomyłka Deutsche Telekom?

Publikacja: 16.11.2010 15:40

[b]Congstar[/b] jest najmniej udanym tanim brandem dużych operatorów, jaki działa na niemieckim rynku telekomunikacyjnym – wynika z danych, jakie opublikował niemiecki magazyn [b]WirtschaftWoche[/b]. W 2009 r., według informacji magazynu, marka Congstar przyniosła grupie DT 104 mln euro przychodów przy 59 mln euro straty operacyjnej.

W tym samym czasie marka [b]Fonic[/b], należąca do [b]O2 Telefonica[/b] dała swojemu właścicielowi 86 mln euro przychodu i 12 mln euro zysku operacyjnego, a [b]Blau Mobilfunk[/b] sieci [b]E-Plus[/b] odpowiednio 125 mln euro i 11 mln euro.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń