Reklama

Congstar – pomyłka Deutsche Telekom?

Publikacja: 16.11.2010 15:40

[b]Congstar[/b] jest najmniej udanym tanim brandem dużych operatorów, jaki działa na niemieckim rynku telekomunikacyjnym – wynika z danych, jakie opublikował niemiecki magazyn [b]WirtschaftWoche[/b]. W 2009 r., według informacji magazynu, marka Congstar przyniosła grupie DT 104 mln euro przychodów przy 59 mln euro straty operacyjnej.

W tym samym czasie marka [b]Fonic[/b], należąca do [b]O2 Telefonica[/b] dała swojemu właścicielowi 86 mln euro przychodu i 12 mln euro zysku operacyjnego, a [b]Blau Mobilfunk[/b] sieci [b]E-Plus[/b] odpowiednio 125 mln euro i 11 mln euro.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama