Reklama
Rozwiń
Reklama

Congstar – pomyłka Deutsche Telekom?

Publikacja: 16.11.2010 15:40

[b]Congstar[/b] jest najmniej udanym tanim brandem dużych operatorów, jaki działa na niemieckim rynku telekomunikacyjnym – wynika z danych, jakie opublikował niemiecki magazyn [b]WirtschaftWoche[/b]. W 2009 r., według informacji magazynu, marka Congstar przyniosła grupie DT 104 mln euro przychodów przy 59 mln euro straty operacyjnej.

W tym samym czasie marka [b]Fonic[/b], należąca do [b]O2 Telefonica[/b] dała swojemu właścicielowi 86 mln euro przychodu i 12 mln euro zysku operacyjnego, a [b]Blau Mobilfunk[/b] sieci [b]E-Plus[/b] odpowiednio 125 mln euro i 11 mln euro.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama