Reklama

Marka UPC zastąpi Aster

Publikacja: 02.01.2012 17:17

UPC Polska zdecydowało nie utrzymywać dwóch brandów swoich usług. W tym roku w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze marka UPC zastąpi Aster. Pod paneuropejskim brandem UPC operator świadczył do tej pory usługi ok. 1 mln klientów. Pod własną marką Aster obsługiwał niespełna 400 tys. abonentów.

Dzisiaj UPC Polska poinformowało o sfinalizowaniu od strony formalnej operacji przejęcia Astera. Tym samym UPC Polska weszło w prawa Astera i jest dzisiaj usługodawcą klientów podłączonych do sieci kablowej tego operatora. UPC Polska zapowiedziało stopniowe ujednolicanie oferty handlowej oraz marek obu firm w ciągu 2012 r.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama