Marka UPC zastąpi Aster

Publikacja: 02.01.2012 17:17

UPC Polska zdecydowało nie utrzymywać dwóch brandów swoich usług. W tym roku w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze marka UPC zastąpi Aster. Pod paneuropejskim brandem UPC operator świadczył do tej pory usługi ok. 1 mln klientów. Pod własną marką Aster obsługiwał niespełna 400 tys. abonentów.

Dzisiaj UPC Polska poinformowało o sfinalizowaniu od strony formalnej operacji przejęcia Astera. Tym samym UPC Polska weszło w prawa Astera i jest dzisiaj usługodawcą klientów podłączonych do sieci kablowej tego operatora. UPC Polska zapowiedziało stopniowe ujednolicanie oferty handlowej oraz marek obu firm w ciągu 2012 r.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego