Aktualizacja: 09.05.2025 10:55 Publikacja: 02.01.2012 17:17
UPC Polska zdecydowało nie utrzymywać dwóch brandów swoich usług. W tym roku w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze marka UPC zastąpi Aster. Pod paneuropejskim brandem UPC operator świadczył do tej pory usługi ok. 1 mln klientów. Pod własną marką Aster obsługiwał niespełna 400 tys. abonentów.
Dzisiaj UPC Polska poinformowało o sfinalizowaniu od strony formalnej operacji przejęcia Astera. Tym samym UPC Polska weszło w prawa Astera i jest dzisiaj usługodawcą klientów podłączonych do sieci kablowej tego operatora. UPC Polska zapowiedziało stopniowe ujednolicanie oferty handlowej oraz marek obu firm w ciągu 2012 r.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas