Grupa TP wciąż wierzy w klasyczne media jako kanał dystrybucji zawartości, ale raczej nie będzie już inwestować w swoje, nowe inicjatywy na tym rynku. Jak powiedział Maciej Witucki, prezes Grupy TP na panelu „High Performing Organizations In the Media Industry”, zorganizowanym przez kancelarię prawną CMS Cameron McKenna, operator będzie szukał sposobów wykorzystania i monetyzacji tych mediów za pomocą umów partnerskich, a nie własnych, autorskich projektów.

– Klasyczna, linearna telewizja jest dla nas wciąż ważnym kanałem marketingowym i dystrybucji kontentu. TV jest najlepszym medium monetyzacji takich ważnych wydarzeń jak np. Igrzyska Olimpijskie. W czasie olimpiady w 2012 r. dzięki protokołowi IP, będzie można zapewnić transmisje każdych, nawet najbardziej niszowych dyscyplin i dotrzeć z nimi do odpowiedniego odbiorcy – przekonywał Witucki.

– Operator telekomunikacyjny niekoniecznie musi kupować kontent, by na nim zarabiać. Wszystko, czego trzeba, to znalezienie odpowiednich partnerów, którzy dysponują stosownym know-how. Ich pozyskiwanie nie musi wcale odbywać się na drodze wrogich przejęć – dodał prezes Grupy TP.