Reklama

Grupa TP wierzy w telewizję, ale inwestować nie będzie

Publikacja: 12.05.2011 09:37

Grupa TP wciąż wierzy w klasyczne media jako kanał dystrybucji zawartości, ale raczej nie będzie już inwestować w swoje, nowe inicjatywy na tym rynku. Jak powiedział Maciej Witucki, prezes Grupy TP na panelu „High Performing Organizations In the Media Industry”, zorganizowanym przez kancelarię prawną CMS Cameron McKenna, operator będzie szukał sposobów wykorzystania i monetyzacji tych mediów za pomocą umów partnerskich, a nie własnych, autorskich projektów.

– Klasyczna, linearna telewizja jest dla nas wciąż ważnym kanałem marketingowym i dystrybucji kontentu. TV jest najlepszym medium monetyzacji takich ważnych wydarzeń jak np. Igrzyska Olimpijskie. W czasie olimpiady w 2012 r. dzięki protokołowi IP, będzie można zapewnić transmisje każdych, nawet najbardziej niszowych dyscyplin i dotrzeć z nimi do odpowiedniego odbiorcy – przekonywał Witucki.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama