Reklama
Rozwiń

Grupa TP wierzy w telewizję, ale inwestować nie będzie

Publikacja: 12.05.2011 09:37

Grupa TP wciąż wierzy w klasyczne media jako kanał dystrybucji zawartości, ale raczej nie będzie już inwestować w swoje, nowe inicjatywy na tym rynku. Jak powiedział Maciej Witucki, prezes Grupy TP na panelu „High Performing Organizations In the Media Industry”, zorganizowanym przez kancelarię prawną CMS Cameron McKenna, operator będzie szukał sposobów wykorzystania i monetyzacji tych mediów za pomocą umów partnerskich, a nie własnych, autorskich projektów.

– Klasyczna, linearna telewizja jest dla nas wciąż ważnym kanałem marketingowym i dystrybucji kontentu. TV jest najlepszym medium monetyzacji takich ważnych wydarzeń jak np. Igrzyska Olimpijskie. W czasie olimpiady w 2012 r. dzięki protokołowi IP, będzie można zapewnić transmisje każdych, nawet najbardziej niszowych dyscyplin i dotrzeć z nimi do odpowiedniego odbiorcy – przekonywał Witucki.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń