Grupa TP wierzy w telewizję, ale inwestować nie będzie

Publikacja: 12.05.2011 09:37

Grupa TP wciąż wierzy w klasyczne media jako kanał dystrybucji zawartości, ale raczej nie będzie już inwestować w swoje, nowe inicjatywy na tym rynku. Jak powiedział Maciej Witucki, prezes Grupy TP na panelu „High Performing Organizations In the Media Industry”, zorganizowanym przez kancelarię prawną CMS Cameron McKenna, operator będzie szukał sposobów wykorzystania i monetyzacji tych mediów za pomocą umów partnerskich, a nie własnych, autorskich projektów.

– Klasyczna, linearna telewizja jest dla nas wciąż ważnym kanałem marketingowym i dystrybucji kontentu. TV jest najlepszym medium monetyzacji takich ważnych wydarzeń jak np. Igrzyska Olimpijskie. W czasie olimpiady w 2012 r. dzięki protokołowi IP, będzie można zapewnić transmisje każdych, nawet najbardziej niszowych dyscyplin i dotrzeć z nimi do odpowiedniego odbiorcy – przekonywał Witucki.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden