Prezes Rogowski marzy o 100 tys. klientów internetu

Multimedia Polska, trzeci w kraju pod względem liczby abonentów operator telewizji kablowej, chce w przyszłym roku mocniej uderzyć w konkurencję ISP i zdobyć dwa razy więcej klientów stacjonarnego dostępu do internetu niż w tym roku. Oznacza to, że celuje nawet w 100 tys. przyłączeń netto. Biorąc pod uwagę, że w Polsce – według niektórych szacunków – przybywa obecnie po 500 tys. abonentów usługi rocznie, plan trzeba uznać za bardzo ambitny. Nie najlepsza to informacja dla operatorów takich jak UPC, Netia, czy TP, walczących o ten sam kawałek tortu.

Publikacja: 17.11.2011 20:11

Prezes Rogowski marzy o 100 tys. klientów internetu

Foto: ROL

– Budżet na przyszły rok nie jest jeszcze zatwierdzony. Mam nadzieję, że stanie się to w ciągu kilku tygodni. Chcemy bardziej agresywnie podejść do rynku, bo nasze otoczenie konkurencyjne stawia wysokie wymagania – zapowiedział wczoraj Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska.

Celem kablówki jest przyspieszenie wzrostu bazy abonentów korzystających z pakietów trzech usług. Na koniec września br. na 725 tys. wszystkich klientów – 102 tys. korzystało z pakietu triple play. Pomysłem na wzrost jest przekonanie pozostałej części, aby kupili u Multimediów usługę dostępu do internetu. – W tym roku celujemy w 40-50 tys. nowych abonentów internetu. Moim marzeniem byłoby podwojenie tej liczby w 2012 r. – poinformował prezes. Na koniec września  Multimedia miały 387 tys. abonentów usługi dostępowej.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem