Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 05:44 Publikacja: 17.11.2011 20:11
Foto: ROL
– Budżet na przyszły rok nie jest jeszcze zatwierdzony. Mam nadzieję, że stanie się to w ciągu kilku tygodni. Chcemy bardziej agresywnie podejść do rynku, bo nasze otoczenie konkurencyjne stawia wysokie wymagania – zapowiedział wczoraj Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska.
Celem kablówki jest przyspieszenie wzrostu bazy abonentów korzystających z pakietów trzech usług. Na koniec września br. na 725 tys. wszystkich klientów – 102 tys. korzystało z pakietu triple play. Pomysłem na wzrost jest przekonanie pozostałej części, aby kupili u Multimediów usługę dostępu do internetu. – W tym roku celujemy w 40-50 tys. nowych abonentów internetu. Moim marzeniem byłoby podwojenie tej liczby w 2012 r. – poinformował prezes. Na koniec września Multimedia miały 387 tys. abonentów usługi dostępowej.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas