Reklama

Prezes Rogowski marzy o 100 tys. klientów internetu

Multimedia Polska, trzeci w kraju pod względem liczby abonentów operator telewizji kablowej, chce w przyszłym roku mocniej uderzyć w konkurencję ISP i zdobyć dwa razy więcej klientów stacjonarnego dostępu do internetu niż w tym roku. Oznacza to, że celuje nawet w 100 tys. przyłączeń netto. Biorąc pod uwagę, że w Polsce – według niektórych szacunków – przybywa obecnie po 500 tys. abonentów usługi rocznie, plan trzeba uznać za bardzo ambitny. Nie najlepsza to informacja dla operatorów takich jak UPC, Netia, czy TP, walczących o ten sam kawałek tortu.

Publikacja: 17.11.2011 20:11

Prezes Rogowski marzy o 100 tys. klientów internetu

Foto: ROL

– Budżet na przyszły rok nie jest jeszcze zatwierdzony. Mam nadzieję, że stanie się to w ciągu kilku tygodni. Chcemy bardziej agresywnie podejść do rynku, bo nasze otoczenie konkurencyjne stawia wysokie wymagania – zapowiedział wczoraj Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska.

Celem kablówki jest przyspieszenie wzrostu bazy abonentów korzystających z pakietów trzech usług. Na koniec września br. na 725 tys. wszystkich klientów – 102 tys. korzystało z pakietu triple play. Pomysłem na wzrost jest przekonanie pozostałej części, aby kupili u Multimediów usługę dostępu do internetu. – W tym roku celujemy w 40-50 tys. nowych abonentów internetu. Moim marzeniem byłoby podwojenie tej liczby w 2012 r. – poinformował prezes. Na koniec września  Multimedia miały 387 tys. abonentów usługi dostępowej.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama