Reklama
Rozwiń
Reklama

Małe firmy niezadowolone z poziomu obsługi telekomów

Publikacja: 15.11.2012 14:14

Osiem na dziesięć europejskich firm z sektora małych i średnich firm planuje zmienić dostawcę usług telekomunikacyjnych –  wynika z badania firmy Telesperience opublikowanego przez Comarch.

MSP nie czują się lojalne w stosunku do swoich dostawców usług telekomunikacyjnych m.in. dlatego, że narzekają na niski poziom jakości dostarczanych usług i sieci oraz brak szybkiego i efektywnego rozwiązywania ich problemów przez operatorów. Skrażą się m.in. na problemy związane z rozliczeniami (np. błędne naliczenia na bilingach).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama