Małe firmy niezadowolone z poziomu obsługi telekomów

Publikacja: 15.11.2012 14:14

Osiem na dziesięć europejskich firm z sektora małych i średnich firm planuje zmienić dostawcę usług telekomunikacyjnych –  wynika z badania firmy Telesperience opublikowanego przez Comarch.

MSP nie czują się lojalne w stosunku do swoich dostawców usług telekomunikacyjnych m.in. dlatego, że narzekają na niski poziom jakości dostarczanych usług i sieci oraz brak szybkiego i efektywnego rozwiązywania ich problemów przez operatorów. Skrażą się m.in. na problemy związane z rozliczeniami (np. błędne naliczenia na bilingach).

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10