Reklama
Rozwiń

Małe firmy niezadowolone z poziomu obsługi telekomów

Publikacja: 15.11.2012 14:14

Osiem na dziesięć europejskich firm z sektora małych i średnich firm planuje zmienić dostawcę usług telekomunikacyjnych –  wynika z badania firmy Telesperience opublikowanego przez Comarch.

MSP nie czują się lojalne w stosunku do swoich dostawców usług telekomunikacyjnych m.in. dlatego, że narzekają na niski poziom jakości dostarczanych usług i sieci oraz brak szybkiego i efektywnego rozwiązywania ich problemów przez operatorów. Skrażą się m.in. na problemy związane z rozliczeniami (np. błędne naliczenia na bilingach).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości