E&Y: 80 proc. klientów uważa oferty mobilnego Internetu za nieczytelne

Publikacja: 07.11.2012 20:57

Raport „Mobilny labirynt” przygotowany przez firmę Ernst& Young  wskazuje, że użytkownicy smartfonów nie wykorzystują wielu funkcji  udostępnianych przez producentów w obawie przez wyższymi niż dotychczas opłatami.

W badaniu analizowano z ilu i jakich usług korzystają posiadacze tradycyjnych telefonów i posiadacze nowoczesnych urządzeń typu smartfon. Poza tradycyjnymi funkcjami dzwonienia i wysyłania wiadomości tekstowych posiadacze starszych modeli telefonów używają statystycznie 2,5 innych opcji. Posiadacz smartfona  wykorzystuje ich dwukrotnie więcej, czyli 5.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?