Reklama
Rozwiń

E&Y: 80 proc. klientów uważa oferty mobilnego Internetu za nieczytelne

Publikacja: 07.11.2012 20:57

Raport „Mobilny labirynt” przygotowany przez firmę Ernst& Young  wskazuje, że użytkownicy smartfonów nie wykorzystują wielu funkcji  udostępnianych przez producentów w obawie przez wyższymi niż dotychczas opłatami.

W badaniu analizowano z ilu i jakich usług korzystają posiadacze tradycyjnych telefonów i posiadacze nowoczesnych urządzeń typu smartfon. Poza tradycyjnymi funkcjami dzwonienia i wysyłania wiadomości tekstowych posiadacze starszych modeli telefonów używają statystycznie 2,5 innych opcji. Posiadacz smartfona  wykorzystuje ich dwukrotnie więcej, czyli 5.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama