Reklama
Rozwiń
Reklama

E&Y: 80 proc. klientów uważa oferty mobilnego Internetu za nieczytelne

Publikacja: 07.11.2012 20:57

Raport „Mobilny labirynt” przygotowany przez firmę Ernst& Young  wskazuje, że użytkownicy smartfonów nie wykorzystują wielu funkcji  udostępnianych przez producentów w obawie przez wyższymi niż dotychczas opłatami.

W badaniu analizowano z ilu i jakich usług korzystają posiadacze tradycyjnych telefonów i posiadacze nowoczesnych urządzeń typu smartfon. Poza tradycyjnymi funkcjami dzwonienia i wysyłania wiadomości tekstowych posiadacze starszych modeli telefonów używają statystycznie 2,5 innych opcji. Posiadacz smartfona  wykorzystuje ich dwukrotnie więcej, czyli 5.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama