Reklama
Rozwiń
Reklama

E&Y: 80 proc. klientów uważa oferty mobilnego Internetu za nieczytelne

Publikacja: 07.11.2012 20:57

Raport „Mobilny labirynt” przygotowany przez firmę Ernst& Young  wskazuje, że użytkownicy smartfonów nie wykorzystują wielu funkcji  udostępnianych przez producentów w obawie przez wyższymi niż dotychczas opłatami.

W badaniu analizowano z ilu i jakich usług korzystają posiadacze tradycyjnych telefonów i posiadacze nowoczesnych urządzeń typu smartfon. Poza tradycyjnymi funkcjami dzwonienia i wysyłania wiadomości tekstowych posiadacze starszych modeli telefonów używają statystycznie 2,5 innych opcji. Posiadacz smartfona  wykorzystuje ich dwukrotnie więcej, czyli 5.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama