E&Y: 80 proc. klientów uważa oferty mobilnego Internetu za nieczytelne

Publikacja: 07.11.2012 20:57

Raport „Mobilny labirynt” przygotowany przez firmę Ernst& Young  wskazuje, że użytkownicy smartfonów nie wykorzystują wielu funkcji  udostępnianych przez producentów w obawie przez wyższymi niż dotychczas opłatami.

W badaniu analizowano z ilu i jakich usług korzystają posiadacze tradycyjnych telefonów i posiadacze nowoczesnych urządzeń typu smartfon. Poza tradycyjnymi funkcjami dzwonienia i wysyłania wiadomości tekstowych posiadacze starszych modeli telefonów używają statystycznie 2,5 innych opcji. Posiadacz smartfona  wykorzystuje ich dwukrotnie więcej, czyli 5.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem