Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 10:40 Publikacja: 20.03.2012 14:57
– Zamierzamy w tym roku rosnąć znacznie powyżej rynku i osiągnąć 25-30-procentowy wzrost wartości sprzedaży. Jednym z najbardziej perspektywicznych segmentów jest dla nas B2B i kontrakty integratorskie. Drugim – rynek telekomunikacyjny i dostawy dla dużych i średnich operatorów –mówił podczas dzisiejszego spotkania prasowego Marcin Michalski, nowy country manager D-Linka w Polsce.
Według niego w Polsce firma jest niedoreprezentowana w kanale operatorskim, a celem nowego kierownictwa jest zmiana tego stanu rzeczy. Dzisiaj D-Link dostarcza sprzęt sieciowy i, w mniejszym stopniu, abonencki dla małych, lokalnych operatorów, ale chciałby wejść w relacje handlowe także z większymi telekomami i operatorami sieci kablowych. D-Link podkreśla swoje kompetencje w obszarze urządzeń domowych do sieci LTE, którymi chciałby zainteresować polskich operatorów komórkowych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas