Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.07.2025 19:11 Publikacja: 20.03.2012 14:57
– Zamierzamy w tym roku rosnąć znacznie powyżej rynku i osiągnąć 25-30-procentowy wzrost wartości sprzedaży. Jednym z najbardziej perspektywicznych segmentów jest dla nas B2B i kontrakty integratorskie. Drugim – rynek telekomunikacyjny i dostawy dla dużych i średnich operatorów –mówił podczas dzisiejszego spotkania prasowego Marcin Michalski, nowy country manager D-Linka w Polsce.
Według niego w Polsce firma jest niedoreprezentowana w kanale operatorskim, a celem nowego kierownictwa jest zmiana tego stanu rzeczy. Dzisiaj D-Link dostarcza sprzęt sieciowy i, w mniejszym stopniu, abonencki dla małych, lokalnych operatorów, ale chciałby wejść w relacje handlowe także z większymi telekomami i operatorami sieci kablowych. D-Link podkreśla swoje kompetencje w obszarze urządzeń domowych do sieci LTE, którymi chciałby zainteresować polskich operatorów komórkowych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas