D-Link chce wzrostu w kanale operatorskim

Publikacja: 20.03.2012 14:57

– Zamierzamy w tym roku rosnąć znacznie powyżej rynku i osiągnąć 25-30-procentowy wzrost wartości sprzedaży. Jednym z najbardziej perspektywicznych segmentów jest dla nas B2B i kontrakty integratorskie. Drugim – rynek telekomunikacyjny i dostawy dla dużych i średnich operatorów –mówił podczas dzisiejszego spotkania prasowego Marcin Michalski, nowy country manager D-Linka w Polsce.

Według niego w Polsce firma jest niedoreprezentowana w kanale operatorskim, a celem nowego kierownictwa jest zmiana tego stanu rzeczy. Dzisiaj D-Link dostarcza sprzęt sieciowy i, w mniejszym stopniu, abonencki dla małych, lokalnych operatorów, ale chciałby wejść w relacje handlowe także z większymi telekomami i operatorami sieci kablowych. D-Link podkreśla swoje kompetencje w obszarze urządzeń domowych do sieci LTE, którymi chciałby zainteresować polskich operatorów komórkowych.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX