Reklama
Rozwiń

D-Link chce wzrostu w kanale operatorskim

Publikacja: 20.03.2012 14:57

– Zamierzamy w tym roku rosnąć znacznie powyżej rynku i osiągnąć 25-30-procentowy wzrost wartości sprzedaży. Jednym z najbardziej perspektywicznych segmentów jest dla nas B2B i kontrakty integratorskie. Drugim – rynek telekomunikacyjny i dostawy dla dużych i średnich operatorów –mówił podczas dzisiejszego spotkania prasowego Marcin Michalski, nowy country manager D-Linka w Polsce.

Według niego w Polsce firma jest niedoreprezentowana w kanale operatorskim, a celem nowego kierownictwa jest zmiana tego stanu rzeczy. Dzisiaj D-Link dostarcza sprzęt sieciowy i, w mniejszym stopniu, abonencki dla małych, lokalnych operatorów, ale chciałby wejść w relacje handlowe także z większymi telekomami i operatorami sieci kablowych. D-Link podkreśla swoje kompetencje w obszarze urządzeń domowych do sieci LTE, którymi chciałby zainteresować polskich operatorów komórkowych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości