D-Link chce wzrostu w kanale operatorskim

Publikacja: 20.03.2012 14:57

– Zamierzamy w tym roku rosnąć znacznie powyżej rynku i osiągnąć 25-30-procentowy wzrost wartości sprzedaży. Jednym z najbardziej perspektywicznych segmentów jest dla nas B2B i kontrakty integratorskie. Drugim – rynek telekomunikacyjny i dostawy dla dużych i średnich operatorów –mówił podczas dzisiejszego spotkania prasowego Marcin Michalski, nowy country manager D-Linka w Polsce.

Według niego w Polsce firma jest niedoreprezentowana w kanale operatorskim, a celem nowego kierownictwa jest zmiana tego stanu rzeczy. Dzisiaj D-Link dostarcza sprzęt sieciowy i, w mniejszym stopniu, abonencki dla małych, lokalnych operatorów, ale chciałby wejść w relacje handlowe także z większymi telekomami i operatorami sieci kablowych. D-Link podkreśla swoje kompetencje w obszarze urządzeń domowych do sieci LTE, którymi chciałby zainteresować polskich operatorów komórkowych.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość