Aktualizacja: 12.05.2025 00:50 Publikacja: 06.05.2010 15:09
Foto: UOKiK
Aż 12 proc. klientów firm telekomunikacyjnych nie czyta umów, pod którymi składa swoje podpisy, a kolejne 56 proc. przegląda je tylko pobieżnie – ogłosił [b]Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów[/b]. Dziś zaprezentowany został raport urzędu [i]Konsumenci na rynku usług telekomunikacyjnych[/i].
Urząd poinformował o wynikach kontroli praktyk stosowanych przez operatorów telekomunikacyjnych przy zawieraniu umów na odległość, za pośrednictwem internetu. Jak ujawniła [b]Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel[/b], prezes UOKiK, urząd miał zastrzeżenia do wszystkich operatorów z grona wielkiej czwórki: [b]PTK[/b], [b]PTC[/b], [b]Polkomtela[/b] oraz [b]P4[/b]. UOKiK zakwestionował stosowane przez operatorów praktyki zawierania umów z klientami. – Jedną z nich był brak jasnej informacji o momencie zawarcia umowy. Okazało się, że niektórzy operatorzy uznawali za taki moment chwilę, w której klient składał internetowe zamówienie na usługę telekomunikacyjną – mówiła prezes UOKiK.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas