Aktualizacja: 09.05.2025 14:01 Publikacja: 03.11.2014 08:24
W ciągu trzech miesięcy zakończonych 30 września br. na świecie sprzedanych zostało 53,8 mln tabletów. Analizę rynku w tym segmencie przedstawiła firma badawcza IDC, która ocenia, że całoroczny wzrost będzie wynosił około 20 proc..
Najchętniej wybieranymi produktami są iPady Apple’a, które sprzedały się w 12,3 mln egzemplarzy. Jest to wynik o 12,8 proc. gorszy od osiągniętego w poprzednim roku i dało Amerykanom 22,8 proc. udział w rynku.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas