Reklama

Wyniki UPC Polska w IV kw. 2015 r.: wyrównuje się liczba klientów telewizji i Internetu

Publikacja: 16.02.2016 10:00

Do 2,97 mln gospodarstw domowych urósł zasięg sieci kablowej UPC Polska w IV kw. ub.r. Kablówka miała na koniec grudnia minionego roku 1,442 mln abonentów, korzystających z 2,847 mln usług (RGU).

Klienci operatora kablowego korzystali z 1,2 mln usług telewizyjnych, 1,05 mln usług szerokopasmowego dostępu i 0,59 mln usług telefonii stacjonarnej. Mieli też nadal 7 tys. usług komórkowych, co stanowi pozostałość po przejętym kilka lat temu Asterze.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama