Wyniki UPC Polska w IV kw. 2015 r.: wyrównuje się liczba klientów telewizji i Internetu

Publikacja: 16.02.2016 10:00

Do 2,97 mln gospodarstw domowych urósł zasięg sieci kablowej UPC Polska w IV kw. ub.r. Kablówka miała na koniec grudnia minionego roku 1,442 mln abonentów, korzystających z 2,847 mln usług (RGU).

Klienci operatora kablowego korzystali z 1,2 mln usług telewizyjnych, 1,05 mln usług szerokopasmowego dostępu i 0,59 mln usług telefonii stacjonarnej. Mieli też nadal 7 tys. usług komórkowych, co stanowi pozostałość po przejętym kilka lat temu Asterze.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego