Wyniki UPC Polska w IV kw. 2015 r.: wyrównuje się liczba klientów telewizji i Internetu

Publikacja: 16.02.2016 10:00

Do 2,97 mln gospodarstw domowych urósł zasięg sieci kablowej UPC Polska w IV kw. ub.r. Kablówka miała na koniec grudnia minionego roku 1,442 mln abonentów, korzystających z 2,847 mln usług (RGU).

Klienci operatora kablowego korzystali z 1,2 mln usług telewizyjnych, 1,05 mln usług szerokopasmowego dostępu i 0,59 mln usług telefonii stacjonarnej. Mieli też nadal 7 tys. usług komórkowych, co stanowi pozostałość po przejętym kilka lat temu Asterze.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?