Michał Dolny: stawiamy na skojarzenia ze światłem, nie światłowodem

Publikacja: 13.06.2013 13:46

Nowa marki usług ISP Netii – Foton – ma w percepcji klientów odróżniać usługi NGA od tradycyjnych usług w sieci ADSL.

– Powodem i celem wprowadzenia nowego brandu jest wzmocnienie promocji naszych usług dostarczanych z wykorzystaniem własnych technologii, szczególnie sieci światłowodowej i zmodernizowanej do NGA. Nie chcieliśmy, mówiąc o dostępie do internetu dostarczanego w oparciu o nie, operować nazwą Szybki Internet, bo posługiwaliśmy się takim określeniem dla prędkości 1, 2, 4 Mb/s itp. A , się wszystko – technologia, dostępne prędkości i jakość. Chcemy w ten sposób zacząć wyznaczać nowy standard rynkowy – mówi Michał Dolny, szef marketingu Netii.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa