Aktualizacja: 07.04.2025 11:22 Publikacja: 13.06.2013 13:46
Nowa marki usług ISP Netii – Foton – ma w percepcji klientów odróżniać usługi NGA od tradycyjnych usług w sieci ADSL.
– Powodem i celem wprowadzenia nowego brandu jest wzmocnienie promocji naszych usług dostarczanych z wykorzystaniem własnych technologii, szczególnie sieci światłowodowej i zmodernizowanej do NGA. Nie chcieliśmy, mówiąc o dostępie do internetu dostarczanego w oparciu o nie, operować nazwą Szybki Internet, bo posługiwaliśmy się takim określeniem dla prędkości 1, 2, 4 Mb/s itp. A , się wszystko – technologia, dostępne prędkości i jakość. Chcemy w ten sposób zacząć wyznaczać nowy standard rynkowy – mówi Michał Dolny, szef marketingu Netii.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas