Michał Dolny: stawiamy na skojarzenia ze światłem, nie światłowodem

Publikacja: 13.06.2013 13:46

Nowa marki usług ISP Netii – Foton – ma w percepcji klientów odróżniać usługi NGA od tradycyjnych usług w sieci ADSL.

– Powodem i celem wprowadzenia nowego brandu jest wzmocnienie promocji naszych usług dostarczanych z wykorzystaniem własnych technologii, szczególnie sieci światłowodowej i zmodernizowanej do NGA. Nie chcieliśmy, mówiąc o dostępie do internetu dostarczanego w oparciu o nie, operować nazwą Szybki Internet, bo posługiwaliśmy się takim określeniem dla prędkości 1, 2, 4 Mb/s itp. A , się wszystko – technologia, dostępne prędkości i jakość. Chcemy w ten sposób zacząć wyznaczać nowy standard rynkowy – mówi Michał Dolny, szef marketingu Netii.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem