Aktualizacja: 09.05.2025 14:28 Publikacja: 01.02.2012 07:43
W ubiegłym roku trzem największym platformom cyfrowych: Cyfrowemu Polsatowi, Cyfrze+ i platformie „n”, mogło przybyć ok. 5 proc. abonentów netto (po odjęciu rezygnacji). Ale tempo przyłączeń nowych klientów wyhamowuje i w przyszłym roku spadnie już o ponad połowę – wynika z uśrednionych szacunków analityków giełdowych, z którymi rozmawiała „Rz”.
I tak według uśrednionych szacunków trzech domów maklerskich (Ipopema Securities, IDM SA i UniCredit CAiB), na koniec 2011 roku Cyfrowy Polsat miał 3,59 mln klientów (przy 3,43 na koniec 2010 r.), a platforma „n”: 903 tys. (przy ok. 800 tys. rok wcześniej). Cyfra+, co sama prognozowała, zwiększyła liczbę abonentów z 1,55 mln do 1,6 mln, łącznie platformy satelitarne na koniec ub. roku miały więc 6,1 mln abonentów, a kablowe i IPTV5,5 mln.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas