Reklama
Rozwiń
Reklama

TP-Link chce sprzedać w tym roku w Polsce 1,5 mln urządzeń sieciowych

Publikacja: 17.10.2013 20:53

Firma TP-Link pochwaliła się, że sprzedała już już milion urządzeń sieciowych w tym roku w Polsce. Ponad 70 proc. sprzedaży stanowią urządzenia umożliwiające komunikację bezprzewodową – routery, punkty dostępowe i karty sieciowe.

Swe przedstawicielstwo w Polsce TP-Link otworzył w  2011 roku i  już w 2011 roku  został liderem rodzimego rynku WLAN ze sprzedażą ponad 1 mln urządzeń, co zawdzięcza w dużej mierze konkurencyjnej ofercie cenowej. Kolejnym przełomem był rok 2012, gdy firma przekroczyła 50 proc. udziałów w rynku, sprzedając blisko 1,3 mln produktów sieciowych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama