Reklama

TP-Link chce sprzedać w tym roku w Polsce 1,5 mln urządzeń sieciowych

Publikacja: 17.10.2013 20:53

Firma TP-Link pochwaliła się, że sprzedała już już milion urządzeń sieciowych w tym roku w Polsce. Ponad 70 proc. sprzedaży stanowią urządzenia umożliwiające komunikację bezprzewodową – routery, punkty dostępowe i karty sieciowe.

Swe przedstawicielstwo w Polsce TP-Link otworzył w  2011 roku i  już w 2011 roku  został liderem rodzimego rynku WLAN ze sprzedażą ponad 1 mln urządzeń, co zawdzięcza w dużej mierze konkurencyjnej ofercie cenowej. Kolejnym przełomem był rok 2012, gdy firma przekroczyła 50 proc. udziałów w rynku, sprzedając blisko 1,3 mln produktów sieciowych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama