TP-Link chce sprzedać w tym roku w Polsce 1,5 mln urządzeń sieciowych

Publikacja: 17.10.2013 20:53

Firma TP-Link pochwaliła się, że sprzedała już już milion urządzeń sieciowych w tym roku w Polsce. Ponad 70 proc. sprzedaży stanowią urządzenia umożliwiające komunikację bezprzewodową – routery, punkty dostępowe i karty sieciowe.

Swe przedstawicielstwo w Polsce TP-Link otworzył w  2011 roku i  już w 2011 roku  został liderem rodzimego rynku WLAN ze sprzedażą ponad 1 mln urządzeń, co zawdzięcza w dużej mierze konkurencyjnej ofercie cenowej. Kolejnym przełomem był rok 2012, gdy firma przekroczyła 50 proc. udziałów w rynku, sprzedając blisko 1,3 mln produktów sieciowych.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego