Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 04:14 Publikacja: 17.10.2013 20:53
Firma TP-Link pochwaliła się, że sprzedała już już milion urządzeń sieciowych w tym roku w Polsce. Ponad 70 proc. sprzedaży stanowią urządzenia umożliwiające komunikację bezprzewodową – routery, punkty dostępowe i karty sieciowe.
Swe przedstawicielstwo w Polsce TP-Link otworzył w 2011 roku i już w 2011 roku został liderem rodzimego rynku WLAN ze sprzedażą ponad 1 mln urządzeń, co zawdzięcza w dużej mierze konkurencyjnej ofercie cenowej. Kolejnym przełomem był rok 2012, gdy firma przekroczyła 50 proc. udziałów w rynku, sprzedając blisko 1,3 mln produktów sieciowych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas