Oppo startuje w Polsce 31 stycznia

Publikacja: 09.01.2019 08:28

Oppo, chiński producent urządzeń mobilnych, głównie smartfonów, podał datę debiutu na polskim rynku. Jak poinformowała agencja MSL Group, stanie się to 31 stycznia.

W tym samym miesiącu marka zadebiutuje w Wielkiej Brytanii i w Turcji.

„Wejście producenta na kolejne europejskie rynki oraz nowe umowy z partnerami takimi jak NTT, ABC Data, TelForceOne oraz głównym dystrybutorem AB, zapewnią Polakom szeroki dostęp do wyjątkowej technologii zamkniętych w pięknie zaprojektowanych urządzeniach mobilnych OPPO” – czytamy w informacji prasowej.

Według danych IDC, w 2018 roku Oppo zajmowało 5. miejsce na światowym rynku smartfonów pod względem liczby sprzedawanych co kwartał inteligentnych telefonów. W III kw. ub.r. udział marki w rynku szacowany był na 8,4 proc., co oznaczało, że w ciągu trzech miesięcy sprzedać się mogło prawie 30 mln  urządzeń.

Oppo, podobnie jak inne chińskie firmy zaczynało podbój rynku od rodzimego kraju. W ubiegłym roku doświadczyło spowolnienia na azjatyckich rynkach.

Według IDC, sprzedaż smartfonów na świecie w 2018 roku miała spaść o 3 proc. Polska pozostawała zaś rynkiem rosnącym.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić