Oppo, chiński producent urządzeń mobilnych, głównie smartfonów, podał datę debiutu na polskim rynku. Jak poinformowała agencja MSL Group, stanie się to 31 stycznia.
W tym samym miesiącu marka zadebiutuje w Wielkiej Brytanii i w Turcji.
„Wejście producenta na kolejne europejskie rynki oraz nowe umowy z partnerami takimi jak NTT, ABC Data, TelForceOne oraz głównym dystrybutorem AB, zapewnią Polakom szeroki dostęp do wyjątkowej technologii zamkniętych w pięknie zaprojektowanych urządzeniach mobilnych OPPO” – czytamy w informacji prasowej.
Według danych IDC, w 2018 roku Oppo zajmowało 5. miejsce na światowym rynku smartfonów pod względem liczby sprzedawanych co kwartał inteligentnych telefonów. W III kw. ub.r. udział marki w rynku szacowany był na 8,4 proc., co oznaczało, że w ciągu trzech miesięcy sprzedać się mogło prawie 30 mln urządzeń.
Oppo, podobnie jak inne chińskie firmy zaczynało podbój rynku od rodzimego kraju. W ubiegłym roku doświadczyło spowolnienia na azjatyckich rynkach.