Oppo startuje w Polsce 31 stycznia

Publikacja: 09.01.2019 08:28

Oppo, chiński producent urządzeń mobilnych, głównie smartfonów, podał datę debiutu na polskim rynku. Jak poinformowała agencja MSL Group, stanie się to 31 stycznia.

W tym samym miesiącu marka zadebiutuje w Wielkiej Brytanii i w Turcji.

„Wejście producenta na kolejne europejskie rynki oraz nowe umowy z partnerami takimi jak NTT, ABC Data, TelForceOne oraz głównym dystrybutorem AB, zapewnią Polakom szeroki dostęp do wyjątkowej technologii zamkniętych w pięknie zaprojektowanych urządzeniach mobilnych OPPO” – czytamy w informacji prasowej.

Według danych IDC, w 2018 roku Oppo zajmowało 5. miejsce na światowym rynku smartfonów pod względem liczby sprzedawanych co kwartał inteligentnych telefonów. W III kw. ub.r. udział marki w rynku szacowany był na 8,4 proc., co oznaczało, że w ciągu trzech miesięcy sprzedać się mogło prawie 30 mln  urządzeń.

Oppo, podobnie jak inne chińskie firmy zaczynało podbój rynku od rodzimego kraju. W ubiegłym roku doświadczyło spowolnienia na azjatyckich rynkach.

Według IDC, sprzedaż smartfonów na świecie w 2018 roku miała spaść o 3 proc. Polska pozostawała zaś rynkiem rosnącym.

Oppo, chiński producent urządzeń mobilnych, głównie smartfonów, podał datę debiutu na polskim rynku. Jak poinformowała agencja MSL Group, stanie się to 31 stycznia.

W tym samym miesiącu marka zadebiutuje w Wielkiej Brytanii i w Turcji.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?