UPC udostępnia mobilny softphone

Publikacja: 10.10.2012 19:53

UPC Polska poinformowało o wprowadzenie do oferty mobilnej aplikacji UPC Phone, która jest klientem do platformy VoIP operatora. Klienci usług telefonicznych UPC, dysponujący smartfonami opartymi na systemie Android lub iOS, będą mogli wykonywać i odbierać połączenia z sieci stacjonarnej.

Usługa umożliwia zarejestrowanie do trzech urządzeń mobilnych w systemie. Połączenia mogą być wykonywane równocześnie, a połączenie przychodzące sygnalizowane jest na wszystkich terminalach podłączonych do konta abonenckiego (odbiera je pierwszy abonent). Połączenia wykonywane są w ciężar konta abonenckiego, a stawki zgodne z taryfą telefonu stacjonarnego użytkownika.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość