Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 10:33 Publikacja: 26.10.2012 12:40
Foto: ROL
Pod reklamowa opiekę Premium TV – biura sprzedaży reklam w kanałach tematycznych TVN – z portfolio Atmediów przejdą stacje MTV, Comedy Central, Comedy Central Family, Viva, VH1, ViacomBlink i Nickelodeon.
Dla Premium TV to skok do przodu. Dotychczas biuro konkurujące na rynku z mającymi silną pozycję Atmediami oprócz stacji tematcznych TVN obsługiwało kanały 4fun Media (Disco tv, rebel.tv i 4fun.tv) oraz kanały Telewizji Puls (Puls i Puls2) oraz współnależącą do TVN stację TTV .
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas