Biuro reklamy kanałów tematycznych TVN będzie obsługiwać kanały Viacom

Od nowego roku Premium TV będzie sprzedawać reklamy w siedmiu stacjach Viacom International Media Networks Polska

Publikacja: 26.10.2012 12:40

Biuro reklamy kanałów tematycznych TVN będzie obsługiwać kanały Viacom

Foto: ROL

Pod reklamowa opiekę Premium TV – biura sprzedaży reklam w kanałach tematycznych TVN – z portfolio Atmediów przejdą stacje MTV, Comedy Central, Comedy Central Family, Viva, VH1, ViacomBlink i Nickelodeon.

Dla Premium TV to skok do przodu. Dotychczas biuro konkurujące na rynku z mającymi silną pozycję Atmediami oprócz stacji tematcznych TVN obsługiwało kanały 4fun Media (Disco tv, rebel.tv i 4fun.tv) oraz kanały Telewizji Puls (Puls i Puls2) oraz współnależącą do TVN stację TTV .

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem