Aktualizacja: 11.05.2025 14:23 Publikacja: 26.10.2012 12:40
Foto: ROL
Pod reklamowa opiekę Premium TV – biura sprzedaży reklam w kanałach tematycznych TVN – z portfolio Atmediów przejdą stacje MTV, Comedy Central, Comedy Central Family, Viva, VH1, ViacomBlink i Nickelodeon.
Dla Premium TV to skok do przodu. Dotychczas biuro konkurujące na rynku z mającymi silną pozycję Atmediami oprócz stacji tematcznych TVN obsługiwało kanały 4fun Media (Disco tv, rebel.tv i 4fun.tv) oraz kanały Telewizji Puls (Puls i Puls2) oraz współnależącą do TVN stację TTV .
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas