Reklama
Rozwiń
Reklama

Nie zauważyłem w ofertach hurtowych niczego korzystnego

Nie wierzę w regulacje szkodliwe dla rynku. Byłyby nielogiczne i szkodliwe dla rynku jeśli uznałoby się za monopolistów firmy małe, średnie, z rodzinnymi włącznie. Byłby to chyba pierwszy taki przypadek w Europie – mówi w rozmowie z rpkom.pl Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska. I zapowiada przyłączenie ponad 40 tys. abonentów Internetu w 2013 roku.

Publikacja: 31.01.2013 07:54

Nie zauważyłem w ofertach hurtowych niczego korzystnego

Foto: ROL

Rpkom.pl: Jaki był 2012 rok dla Multimedia Polska pod względem wyników spółki i jaki jest budżet na ten rok?

Andrzej Rogowski: Z wielu względów 2012 roku nie należał do najlepszych. Dodatkowe koszty związane z audytem strategicznym  oraz konsolidacją zakupionych spółek obciążyły wyniki Multimediów i w efekcie zyski rosły wolniej niż przychody. W rezultacie pokażemy inwestorom 7-proc. wzrost wyniku EBITDA (do około 350 mln zł – red.), przy szybszym wzroście przychodów wynoszącym nieco ponad 10 proc. (do około 690 mln zł – red.)

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama