Aktualizacja: 22.05.2025 05:27 Publikacja: 31.01.2013 07:54
Foto: ROL
Rpkom.pl: Jaki był 2012 rok dla Multimedia Polska pod względem wyników spółki i jaki jest budżet na ten rok?
Andrzej Rogowski: Z wielu względów 2012 roku nie należał do najlepszych. Dodatkowe koszty związane z audytem strategicznym oraz konsolidacją zakupionych spółek obciążyły wyniki Multimediów i w efekcie zyski rosły wolniej niż przychody. W rezultacie pokażemy inwestorom 7-proc. wzrost wyniku EBITDA (do około 350 mln zł – red.), przy szybszym wzroście przychodów wynoszącym nieco ponad 10 proc. (do około 690 mln zł – red.)
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas