Reklama

T-Mobile: smartfony LTE to połowa naszej sprzedaży

Publikacja: 30.07.2014 14:48

T-Mobile Polska, nieco ponad dwa miesiące po wprowadzeniu do oferty obsługi technologii LTE, zakomunikował, że co drugi sprzedawany w sieci telefon ma już dostęp do najnowszej sieci. W całej ofercie operatora przeważają droższe, ale obsługujące nowe częstotliwości urządzenia.

Takie wyniki sprzedaży są efektem strategii firmy, która wraz z wprowadzeniem usług 4G komunikowała dostępność i mocny marketingowy nacisk na urządzenia, które dadzą użytkownikom możliwość korzystania z szybszego transferu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama