T-Mobile: smartfony LTE to połowa naszej sprzedaży

Publikacja: 30.07.2014 14:48

T-Mobile Polska, nieco ponad dwa miesiące po wprowadzeniu do oferty obsługi technologii LTE, zakomunikował, że co drugi sprzedawany w sieci telefon ma już dostęp do najnowszej sieci. W całej ofercie operatora przeważają droższe, ale obsługujące nowe częstotliwości urządzenia.

Takie wyniki sprzedaży są efektem strategii firmy, która wraz z wprowadzeniem usług 4G komunikowała dostępność i mocny marketingowy nacisk na urządzenia, które dadzą użytkownikom możliwość korzystania z szybszego transferu.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden