Reklama
Rozwiń
Reklama

T-Mobile: smartfony LTE to połowa naszej sprzedaży

Publikacja: 30.07.2014 14:48

T-Mobile Polska, nieco ponad dwa miesiące po wprowadzeniu do oferty obsługi technologii LTE, zakomunikował, że co drugi sprzedawany w sieci telefon ma już dostęp do najnowszej sieci. W całej ofercie operatora przeważają droższe, ale obsługujące nowe częstotliwości urządzenia.

Takie wyniki sprzedaży są efektem strategii firmy, która wraz z wprowadzeniem usług 4G komunikowała dostępność i mocny marketingowy nacisk na urządzenia, które dadzą użytkownikom możliwość korzystania z szybszego transferu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama