Reklama
Rozwiń

Internetowa ofensywa UPC

– Nasza oferta nie ma konkurencji na rynku – obwieścił Simon Boyd, dyrektor generalny UPC Polska. Operator sieci kablowej wdrożył nowe usługi oparte o technologię DOCSIS 3.0 i odświeżył swoją ofertę dla abonentów telefonii stacjonarnej.

Publikacja: 21.09.2009 15:17

Dzięki wykorzystaniu DOCSIS 3.0 UPC zaproponowało łącza internetowe o przepustowościach do tej pory niedostępnych na polskim rynku. W cenie najwyższego, 200 zł abonamentu miesięcznego, klienci będący w zasięgu sieci UPC otrzymają łącze o nominalnej przepływności 120 Mbit/s (wysyłanie danych z prędkością do 10 Mbit/s). Łącze 50 Mbit/s (upload 5 Mbit/s) sprzedawane jest za 120 zł miesięcznie, łącze 25 Mbit/s (upload 1,5 Mbit/s) to koszt 90 zł co miesiąc. Najtańsze są łącza 8 Mbit/s (75 zł, 1 Mbit/s upload) oraz 1 Mbit/s (50 zł, upload 128 kb/s). To ostatnie dostępne jest także w specjalnej promocjo dla studentów za 39 zł miesięcznie. Do tej pory najszybsze oferowane przez UPC łącze miało przepustowość do 30 Mbit/s. Najszybsze łącza oferowane przez konkurencję mają wyraźnie niższe parametry. TP sprzedaje łącze o przepływności 20 Mbit/s za 300 zł miesięcznie. W Netii takie samo łącze kosztuje 305 zł co miesiąc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości