Reklama

Internetowa ofensywa UPC

– Nasza oferta nie ma konkurencji na rynku – obwieścił Simon Boyd, dyrektor generalny UPC Polska. Operator sieci kablowej wdrożył nowe usługi oparte o technologię DOCSIS 3.0 i odświeżył swoją ofertę dla abonentów telefonii stacjonarnej.

Publikacja: 21.09.2009 15:17

Dzięki wykorzystaniu DOCSIS 3.0 UPC zaproponowało łącza internetowe o przepustowościach do tej pory niedostępnych na polskim rynku. W cenie najwyższego, 200 zł abonamentu miesięcznego, klienci będący w zasięgu sieci UPC otrzymają łącze o nominalnej przepływności 120 Mbit/s (wysyłanie danych z prędkością do 10 Mbit/s). Łącze 50 Mbit/s (upload 5 Mbit/s) sprzedawane jest za 120 zł miesięcznie, łącze 25 Mbit/s (upload 1,5 Mbit/s) to koszt 90 zł co miesiąc. Najtańsze są łącza 8 Mbit/s (75 zł, 1 Mbit/s upload) oraz 1 Mbit/s (50 zł, upload 128 kb/s). To ostatnie dostępne jest także w specjalnej promocjo dla studentów za 39 zł miesięcznie. Do tej pory najszybsze oferowane przez UPC łącze miało przepustowość do 30 Mbit/s. Najszybsze łącza oferowane przez konkurencję mają wyraźnie niższe parametry. TP sprzedaje łącze o przepływności 20 Mbit/s za 300 zł miesięcznie. W Netii takie samo łącze kosztuje 305 zł co miesiąc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama