UPC Polska w I kw. 2013: blisko 43 proc. rynku Internetu

Publikacja: 07.05.2013 06:30

W zasięgu sieci UPC Polska w końcu marca br. było 2,67 mln gospodarstw domowych, o kilka tys. więcej niż w grudniu ub.r.. Nieco więcej niż połowa z nich  – 1,466 mln, korzystających z łącznie ponad 2,65 mln usług  – stanowiła klientelę kablówki, co oznacza, że przez pierwsze trzy miesiące br. operatorowi ubyło 5,9 tys. abonentów, a liczba obsługiwanych usług wzrosła o 38,9 tys.

Z usług telewizyjnych UPC korzystało w marcu blisko 1,292 mln abonentów ( o 10,5 tys. mniej niż w grudniu za sprawą zmniejszającej się liczby klientów usługi analogowej), z Internetu 874,8 tys. (przyrost o 20,1 tys.), a z telefonii  stacjonarnej 488,3 tys. (więcej o 29,3 tys. niż w końcu  2012 r.).

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić