UPC Polska w I kw. 2013: blisko 43 proc. rynku Internetu

Publikacja: 07.05.2013 06:30

W zasięgu sieci UPC Polska w końcu marca br. było 2,67 mln gospodarstw domowych, o kilka tys. więcej niż w grudniu ub.r.. Nieco więcej niż połowa z nich  – 1,466 mln, korzystających z łącznie ponad 2,65 mln usług  – stanowiła klientelę kablówki, co oznacza, że przez pierwsze trzy miesiące br. operatorowi ubyło 5,9 tys. abonentów, a liczba obsługiwanych usług wzrosła o 38,9 tys.

Z usług telewizyjnych UPC korzystało w marcu blisko 1,292 mln abonentów ( o 10,5 tys. mniej niż w grudniu za sprawą zmniejszającej się liczby klientów usługi analogowej), z Internetu 874,8 tys. (przyrost o 20,1 tys.), a z telefonii  stacjonarnej 488,3 tys. (więcej o 29,3 tys. niż w końcu  2012 r.).

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa