Reklama

Rosną wpływy emisyjne Kina Polska TV

W 2013 roku wpływy telewizyjnej grupy Kino Polska zwiększyły się,mimo odpływu klientów połączonych platform nC+. Wzrosły też przychody z usługi wideo na żądanie.

Publikacja: 20.03.2014 14:41

Rosną wpływy emisyjne Kina Polska TV

Foto: ROL

Przychody GK Kino Polska sięgnęły w 2013 roku  110,3 mln zł i były o 5 proc. wyższe niż rok wcześniej.  – Najwyższy udział w ich strukturze – 42 proc. – stanowiła działalność emisyjna. Przyniosła ona grupie 46 mln zł – podała GK Kino Polska.  Ta suma byłaby jednak wyższa, gdyby nie fuzja platform „n” i Cyfra+. – Oraz związany z nią odpływ części abonentów nowo powstałej platformy, co w sposób negatywny wpłynęło na przychody grupy pozyskiwane od tego kontrahenta – podaje Kino Polska TV w raporcie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama