Rosną wpływy emisyjne Kina Polska TV

W 2013 roku wpływy telewizyjnej grupy Kino Polska zwiększyły się,mimo odpływu klientów połączonych platform nC+. Wzrosły też przychody z usługi wideo na żądanie.

Publikacja: 20.03.2014 14:41

Rosną wpływy emisyjne Kina Polska TV

Foto: ROL

Przychody GK Kino Polska sięgnęły w 2013 roku  110,3 mln zł i były o 5 proc. wyższe niż rok wcześniej.  – Najwyższy udział w ich strukturze – 42 proc. – stanowiła działalność emisyjna. Przyniosła ona grupie 46 mln zł – podała GK Kino Polska.  Ta suma byłaby jednak wyższa, gdyby nie fuzja platform „n” i Cyfra+. – Oraz związany z nią odpływ części abonentów nowo powstałej platformy, co w sposób negatywny wpłynęło na przychody grupy pozyskiwane od tego kontrahenta – podaje Kino Polska TV w raporcie.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa