Reklama
Rozwiń

Play: BlackBerry i Red Bull to strzał w dziesiątkę

Publikacja: 21.09.2011 12:11

Szefowie sieci Play są bardzo zadowoleni z wyników sprzedaży ofert BlackBerry i Red Bull Mobile, którymi operator kusi od niedawna swych klientów.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sprzedaży obu ofert. To był strzał w dziesiątkę – mówi Marcin Gruszka, rzecznik Play. Dane na ten temat  zarząd operatora ma zamiar podać w podsumowaniu trzeciego kwartału w połowie października. Marcin Gruszka obiecuje, że tymi wynikami Play zaskoczy konkurentów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play