Reklama

Play: BlackBerry i Red Bull to strzał w dziesiątkę

Publikacja: 21.09.2011 12:11

Szefowie sieci Play są bardzo zadowoleni z wyników sprzedaży ofert BlackBerry i Red Bull Mobile, którymi operator kusi od niedawna swych klientów.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sprzedaży obu ofert. To był strzał w dziesiątkę – mówi Marcin Gruszka, rzecznik Play. Dane na ten temat  zarząd operatora ma zamiar podać w podsumowaniu trzeciego kwartału w połowie października. Marcin Gruszka obiecuje, że tymi wynikami Play zaskoczy konkurentów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama