Play: najtańsza oferta internetowa to kilka proc. sprzedaży

Publikacja: 02.05.2011 10:13

– Usługa mobilnego internet za 15 zł miesięcznie stanowi zaledwie kilka procent naszej sprzedaży. Podstawą naszego przychodu z tego segmentu są oferty za 49 zł, które maja najlepszy stosunek pakietów i szybkości pakietów do ceny – powiedział rpkom.pl Bartosz Dobrzyński, szef marketingu Play.

Jak zapewnił, najtańsza oferta internetowa, która pojawiła się w ofercie na początku marca, domyka się finansowo. – Głównie dzięki małemu limitowi danych i relatywnie najwyższemu kosztowi transferu jednego gigabajta danych – dodał Dobrzyński.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa