Play: najtańsza oferta internetowa to kilka proc. sprzedaży

Publikacja: 02.05.2011 10:13

– Usługa mobilnego internet za 15 zł miesięcznie stanowi zaledwie kilka procent naszej sprzedaży. Podstawą naszego przychodu z tego segmentu są oferty za 49 zł, które maja najlepszy stosunek pakietów i szybkości pakietów do ceny – powiedział rpkom.pl Bartosz Dobrzyński, szef marketingu Play.

Jak zapewnił, najtańsza oferta internetowa, która pojawiła się w ofercie na początku marca, domyka się finansowo. – Głównie dzięki małemu limitowi danych i relatywnie najwyższemu kosztowi transferu jednego gigabajta danych – dodał Dobrzyński.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić