Play: najtańsza oferta internetowa to kilka proc. sprzedaży

Publikacja: 02.05.2011 10:13

– Usługa mobilnego internet za 15 zł miesięcznie stanowi zaledwie kilka procent naszej sprzedaży. Podstawą naszego przychodu z tego segmentu są oferty za 49 zł, które maja najlepszy stosunek pakietów i szybkości pakietów do ceny – powiedział rpkom.pl Bartosz Dobrzyński, szef marketingu Play.

Jak zapewnił, najtańsza oferta internetowa, która pojawiła się w ofercie na początku marca, domyka się finansowo. – Głównie dzięki małemu limitowi danych i relatywnie najwyższemu kosztowi transferu jednego gigabajta danych – dodał Dobrzyński.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem