Aktualizacja: 09.05.2025 12:43 Publikacja: 03.12.2010 14:58
[i]Reseller[/i] usług telekomunikacyjnych poinformował dzisiaj o zawarciu ostatecznej umowy o współpracy z duńskim enablerem MVNO, firmą [b]Telogic[/b]. Dzięki temu porozumieniu [b]Telestrada[/b] wprowadza dzisiaj do swojej oferty usługi głosowe w sieci mobilnej pod własną marką, jak również w modelu hurtowym dla innych sprzedawców detalicznych. Zaoferuje zarówno usługi [i]pre-paid[/i], jak i [i]post-paid[/i].
Spółka stawia na strategię dwóch marek. Głównym brandem usług komórkowych będzie „White” uzupełnione o nazwę operatora stacjonarnego, który usługę dołączy do kompletu. Taką strategię Telestrada chce stosować wobec własnych marek (Telestrada, Multimo, Tele24), jak i do marek kooperujących w projekcie operatorów telekomunikacyjnych.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas