White – komórkowa marka Telestrady [UPDATE}

Publikacja: 03.12.2010 14:58

[i]Reseller[/i] usług telekomunikacyjnych poinformował dzisiaj o zawarciu ostatecznej umowy o współpracy z duńskim enablerem MVNO, firmą [b]Telogic[/b]. Dzięki temu porozumieniu [b]Telestrada[/b] wprowadza dzisiaj do swojej oferty usługi głosowe w sieci mobilnej pod własną marką, jak również w modelu hurtowym dla innych sprzedawców detalicznych. Zaoferuje zarówno usługi [i]pre-paid[/i], jak i [i]post-paid[/i].

Spółka stawia na strategię dwóch marek. Głównym brandem usług komórkowych będzie „White” uzupełnione o nazwę operatora stacjonarnego, który usługę dołączy do kompletu. Taką strategię Telestrada chce stosować wobec własnych marek (Telestrada, Multimo, Tele24), jak i do marek kooperujących w projekcie operatorów telekomunikacyjnych.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem