Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 06:03 Publikacja: 03.12.2010 14:58
[i]Reseller[/i] usług telekomunikacyjnych poinformował dzisiaj o zawarciu ostatecznej umowy o współpracy z duńskim enablerem MVNO, firmą [b]Telogic[/b]. Dzięki temu porozumieniu [b]Telestrada[/b] wprowadza dzisiaj do swojej oferty usługi głosowe w sieci mobilnej pod własną marką, jak również w modelu hurtowym dla innych sprzedawców detalicznych. Zaoferuje zarówno usługi [i]pre-paid[/i], jak i [i]post-paid[/i].
Spółka stawia na strategię dwóch marek. Głównym brandem usług komórkowych będzie „White” uzupełnione o nazwę operatora stacjonarnego, który usługę dołączy do kompletu. Taką strategię Telestrada chce stosować wobec własnych marek (Telestrada, Multimo, Tele24), jak i do marek kooperujących w projekcie operatorów telekomunikacyjnych.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas