Aktualizacja: 09.05.2025 08:09 Publikacja: 09.05.2011 13:17
Największy operator alternatywny zdecydował się promować usługi mobilnego dostępu w sieci HSPA+ pod mianem „4G”. Taką – szeroko dyskutowaną w branży – praktykę wprowadził jako pierwszy hurtowy partner Netii – P4, operator sieci Play.
– Partner podpowiadał nam takie rozwiązanie na bazie swoich doświadczeń, ale to nasza własna marketingowa decyzja. Według nas 4G budzi pozytywne skojarzenia u klientów mobilnych usług – mówi Artur Dominiak, szef marketingu usług dostępowych Netii. Operator nie podaje liczby klientów usług mobilnego dostępu. Według naszych informacji jest ich kilkanaście tysięcy.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas