Reklama

ONZ: potrzeba szerokopasmowych strategii

Publikacja: 25.09.2012 09:13

– D0 2015 r. każdy kraj powinien opracować swoja wizję rozwoju szerokopasmowego w postaci dedykowanej strategii lub włączenia usług szerokopasmowych do definicji telekomunikacyjnej usługi powszechnej – stawia cel Komisja Szerokopasmowa przy ONZ (ang. Broadband Commission for Digital Development) w ostatnim raporcie State of Broadband 2012: Achieving Digital Inclusion for All.

Wedle tego raportu w ubiegłym roku 119 państw zrzeszonych w ONZ dysponowało zdefiniowaną strategią szerokopasmową, 12 krajów nad nią pracowało, a 62 jeszcze tego nie zrobiło. Raport nie wymienia wprost Polski i trudno ocenić, czy jakikolwiek z istniejących obecnie dokumentów traktowany jest, jako oficjalna strategia szerokopasmowa.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama