Reklama
Rozwiń
Reklama

Orange i Plus aktywnie wspierają sport i kulturę

Publikacja: 01.07.2014 16:16

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że marki Orange Polska i PKN Orlen są najbardziej zauważalne w czasie wydarzeń sportowych i kulturalnych.

Duże wydarzenia oraz umowy sponsorskie, które wysoko uplasowały Orange to przede wszystkich współpraca z reprezentacją Polski w piłce nożnej, która mimo słabych wyników wciąż ma dużą oglądalność. Zakończona w zeszłym roku umowa obejmowała między innymi rozgrywane dwa lata temu mistrzostwa Europy. W pamięć wbija się też Orange Warsaw Festival, którego kolejna edycja odbyła się w czerwcu na Stadionie Narodowym w Warszawie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama