Orange i Plus aktywnie wspierają sport i kulturę

Publikacja: 01.07.2014 16:16

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że marki Orange Polska i PKN Orlen są najbardziej zauważalne w czasie wydarzeń sportowych i kulturalnych.

Duże wydarzenia oraz umowy sponsorskie, które wysoko uplasowały Orange to przede wszystkich współpraca z reprezentacją Polski w piłce nożnej, która mimo słabych wyników wciąż ma dużą oglądalność. Zakończona w zeszłym roku umowa obejmowała między innymi rozgrywane dwa lata temu mistrzostwa Europy. W pamięć wbija się też Orange Warsaw Festival, którego kolejna edycja odbyła się w czerwcu na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa