Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 07:17 Publikacja: 01.07.2014 16:16
Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że marki Orange Polska i PKN Orlen są najbardziej zauważalne w czasie wydarzeń sportowych i kulturalnych.
Duże wydarzenia oraz umowy sponsorskie, które wysoko uplasowały Orange to przede wszystkich współpraca z reprezentacją Polski w piłce nożnej, która mimo słabych wyników wciąż ma dużą oglądalność. Zakończona w zeszłym roku umowa obejmowała między innymi rozgrywane dwa lata temu mistrzostwa Europy. W pamięć wbija się też Orange Warsaw Festival, którego kolejna edycja odbyła się w czerwcu na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas