Reklama

Multimedia: 10 tys. nowych abonentów Internetu w kwartał

Trzeci co do wielkości operator telewizji kablowej w Polsce przekroczył w II kwartale liczbę 300 tys. abonentów usług dostępu do Internetu. To daje Multimediom miejsce w pierwszej piątce największych dostawców Internetu w Polsce. Mimo spadku cen operatorowi udaje się podnosić przychody z nich.

Publikacja: 01.09.2009 12:07

129 mln zł przychodów i 13,6 mln zł zysku netto (10,5-proc. rentowność) ze sprzedaży wszystkich usług miały w II kwartale bieżącego roku Multimedia Polska. Usługi dostępu do Internetu przyniosły operatorowi 25 proc. jego przychodów. Wpływy z Internetu (32 mln zł w II kwartale) są niższe, niż z telewizj (57 mln zł), ale roczne tempo wzrostu przychodów z usług dostępowych (12 proc.) i wzrost liczby abonentów Internetu (24 proc.) są znacznie wyższe, niż w przypadku usług telewizyjnych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama