Reklama
Rozwiń

Multimedia: 10 tys. nowych abonentów Internetu w kwartał

Trzeci co do wielkości operator telewizji kablowej w Polsce przekroczył w II kwartale liczbę 300 tys. abonentów usług dostępu do Internetu. To daje Multimediom miejsce w pierwszej piątce największych dostawców Internetu w Polsce. Mimo spadku cen operatorowi udaje się podnosić przychody z nich.

Publikacja: 01.09.2009 12:07

129 mln zł przychodów i 13,6 mln zł zysku netto (10,5-proc. rentowność) ze sprzedaży wszystkich usług miały w II kwartale bieżącego roku Multimedia Polska. Usługi dostępu do Internetu przyniosły operatorowi 25 proc. jego przychodów. Wpływy z Internetu (32 mln zł w II kwartale) są niższe, niż z telewizj (57 mln zł), ale roczne tempo wzrostu przychodów z usług dostępowych (12 proc.) i wzrost liczby abonentów Internetu (24 proc.) są znacznie wyższe, niż w przypadku usług telewizyjnych.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń