T-Mobile po wdrożeniu oprogramowania do sprzedaży usług w chmurze

Publikacja: 18.07.2013 17:08

Comarch poinformował, że zakończył wdrożnie w T-Mobile Polska pakietu oprogramowania pozwalającego na wprowadzenie do sprzedaży usług w chmurze.

Głównymi elementami dostarczonego rozwiązania są: Comarch Cloud Marketplace służący do integracji usług własnych operatora z usługami partnerów biznesowych i oferowania ich online, portal samoobsługowy wraz z aplikacją mobilną oraz pakiet specjalistycznych modułów Comarch BSS, takich jak centralny katalog produktów i system autoryzacji

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity od Citibanku można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Sieć T-Mobile Polska nagrodzona przez użytkowników w prestiżowym rankingu
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę