Nokia: jesteśmy liderem polskiego rynku i nim pozostaniemy

Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland twierdzi, że fiński producent coraz lepiej sobie radzi w segmencie smartfonów, w których do niedawna oddawał pole rywalom. Jeszcze oomóc ma m.in. udoskonalenie systemu Symbian i wprowadzenie na rynek kolejnego modelu telefonu opartego na Linuxie. Nokia nie wystraszyła się zapowiedziami Samsunga, że w tym roku, to koreańska firma sprzeda w Polsce najwięcej komórek.

Publikacja: 03.02.2010 11:44

Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland

Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland

Foto: Nokia

[b]rpkom.pl: – Jaki był miniony rok dla Nokii w Polsce? Ile telefonów sprzedaliście i jaki to dało udział w rynku?[/b]

[i]Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland[/i]: – Miniony rok stanowił duże wyzwanie dla całego rynku, jednakże Nokia umocniła w ciągu jego trwania swoją pozycję lidera. Dzięki nowościom produktowym zwiększyliśmy swój udział w rynku smartfonów w 4Q 2009. Nie podajemy jednak danych sprzedaży na poszczególnych rynkach. Mogę tylko powiedzieć, że obecnie szacujemy nasz udział w rynku globalnym na 38%.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa