Reklama
Rozwiń

Nokia: jesteśmy liderem polskiego rynku i nim pozostaniemy

Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland twierdzi, że fiński producent coraz lepiej sobie radzi w segmencie smartfonów, w których do niedawna oddawał pole rywalom. Jeszcze oomóc ma m.in. udoskonalenie systemu Symbian i wprowadzenie na rynek kolejnego modelu telefonu opartego na Linuxie. Nokia nie wystraszyła się zapowiedziami Samsunga, że w tym roku, to koreańska firma sprzeda w Polsce najwięcej komórek.

Publikacja: 03.02.2010 11:44

Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland

Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland

Foto: Nokia

[b]rpkom.pl: – Jaki był miniony rok dla Nokii w Polsce? Ile telefonów sprzedaliście i jaki to dało udział w rynku?[/b]

[i]Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland[/i]: – Miniony rok stanowił duże wyzwanie dla całego rynku, jednakże Nokia umocniła w ciągu jego trwania swoją pozycję lidera. Dzięki nowościom produktowym zwiększyliśmy swój udział w rynku smartfonów w 4Q 2009. Nie podajemy jednak danych sprzedaży na poszczególnych rynkach. Mogę tylko powiedzieć, że obecnie szacujemy nasz udział w rynku globalnym na 38%.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości