Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.07.2025 19:31 Publikacja: 03.02.2010 11:44
Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland
Foto: Nokia
[b]rpkom.pl: – Jaki był miniony rok dla Nokii w Polsce? Ile telefonów sprzedaliście i jaki to dało udział w rynku?[/b]
[i]Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland[/i]: – Miniony rok stanowił duże wyzwanie dla całego rynku, jednakże Nokia umocniła w ciągu jego trwania swoją pozycję lidera. Dzięki nowościom produktowym zwiększyliśmy swój udział w rynku smartfonów w 4Q 2009. Nie podajemy jednak danych sprzedaży na poszczególnych rynkach. Mogę tylko powiedzieć, że obecnie szacujemy nasz udział w rynku globalnym na 38%.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas