Reklama

Nokia: jesteśmy liderem polskiego rynku i nim pozostaniemy

Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland twierdzi, że fiński producent coraz lepiej sobie radzi w segmencie smartfonów, w których do niedawna oddawał pole rywalom. Jeszcze oomóc ma m.in. udoskonalenie systemu Symbian i wprowadzenie na rynek kolejnego modelu telefonu opartego na Linuxie. Nokia nie wystraszyła się zapowiedziami Samsunga, że w tym roku, to koreańska firma sprzeda w Polsce najwięcej komórek.

Publikacja: 03.02.2010 11:44

Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland

Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland

Foto: Nokia

[b]rpkom.pl: – Jaki był miniony rok dla Nokii w Polsce? Ile telefonów sprzedaliście i jaki to dało udział w rynku?[/b]

[i]Piotr Bubak, dyrektor marketingu Nokia Poland[/i]: – Miniony rok stanowił duże wyzwanie dla całego rynku, jednakże Nokia umocniła w ciągu jego trwania swoją pozycję lidera. Dzięki nowościom produktowym zwiększyliśmy swój udział w rynku smartfonów w 4Q 2009. Nie podajemy jednak danych sprzedaży na poszczególnych rynkach. Mogę tylko powiedzieć, że obecnie szacujemy nasz udział w rynku globalnym na 38%.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama