Polkomtel zaczął sprzedaż energii od firm

Publikacja: 19.11.2013 12:02

Polkomtel, operator sieci Plus jako pierwszy z operatorów komórkowych komercyjnie ruszył ze sprzedażą energii elektrycznej.

Na razie oferuje usługę klientom biznesowym i nie zdradza nawet przykładowych cen. Według operatora, korzyści jakie może uzyskać klient korzystając z oferty to obniżenie wydatków za energię elektryczną oraz prostota i wygoda w obsłudze, wynikające z łącznego zakupu usług telekomunikacyjnych i energetycznych.

Jak przypomina sieć Plus, po liberalizacji rynku energetycznego każdy klient ma prawo zmienić dostawcę prądu. „Oznacza to większe urynkowienie cen energii elektrycznej, a więc także dużą szansę na ich obniżkę i coraz więcej odbiorców decyduje się na zmianę sprzedawcy. Od 2011 roku liczba klientów, którzy to zrobili wzrosła aż o 25 proc. w przypadku gospodarstw domowych i 18 proc. w przypadku firm. Jest to więc doskonały moment na rozszerzenie oferty i wejście Plusa na rynek energetyczny w Polsce” – podał operator kontrolowany przez Zygmunta Solorza-Żaka.

Sprzedaż energii elektrycznej przez Plusa dostępna jest obecnie dla klientów biznesowych, zarówno małych jak i dużych firm. Operator wziął na siebie formalności związane ze zmianą sprzedawcy prądu.

Według Tomasza Zadrogi, członka zarządu Polkomtela, cytowanego w komunikacie prasowym, potencjał rynku energetycznego w Polsce to blisko 13 milionów gospodarstw domowych i ponad 1 milion firm.

Operator nie podał, kiedy ruszy z ofertą dla osób indywidualnych.

Grafika dołączona do informacji prasowej pokazuje, jak może wyglądać współpraca sieci Plus z firmami operującymi w segmencie energetycznym, aby telekom mógł sprzedać abonament odbiorcy końcowemu.

Polkomtel kupuje energię na giełdzie energii (TGE) oraz w ramach bilateralnych kontraktów z Zespołem Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin. Z oferty mogą skorzystać obiekty podłączone do sieci dystrybucyjnych średniego i niskiego napięcia takich firm jak PGE, Energa, Enea, Tauron, czy RWE.

Polkomtel, operator sieci Plus jako pierwszy z operatorów komórkowych komercyjnie ruszył ze sprzedażą energii elektrycznej.

Na razie oferuje usługę klientom biznesowym i nie zdradza nawet przykładowych cen. Według operatora, korzyści jakie może uzyskać klient korzystając z oferty to obniżenie wydatków za energię elektryczną oraz prostota i wygoda w obsłudze, wynikające z łącznego zakupu usług telekomunikacyjnych i energetycznych.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Stabilność systemu e-commerce – Twój klucz do sukcesu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość