Plus promuje doładowania pre-paid na własnej stronie WWW

Publikacja: 03.09.2009 00:00

Polkomtel, operator sieci Plus, wprowadził wczoraj promocję doładowań telefonów na kartę, realizowanych za pośrednictwem własnej witryny internetowej. Klienci, którzy skorzystają z tego kanału otrzymają dodatkowo 15 proc. jego wartości doładowania, pod warunkiem, że doładują konto na minimalną kwotę 30 zł (20 zł dla usług Sami Swoi).

Do tej pory Internet stanowił stosunkowo mało ważny dla operatorów kanał dystrybucji usług pre-paid. Przypada nań do 10 proc. wartości doładowań. Najważniejsza jest sprzedaż kodów doładowujących na kartach-zdrapkach oraz na wydrukach z elektronicznych terminali POS w placówkach handlowych. Tymczasem Polkomtel jest w konflikcie z częścią dystrybutorów swoich doładowań elektronicznych. Według ostatnich informacji od systemów dystrybucyjnych odłączona została sieć sprzedająca 40 proc. wszystkich doładowań Polkomtela. Strony mają wrócić do rozmów w przyszłym tygodniu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem