Reklama

Plus promuje doładowania pre-paid na własnej stronie WWW

Publikacja: 03.09.2009 00:00

Polkomtel, operator sieci Plus, wprowadził wczoraj promocję doładowań telefonów na kartę, realizowanych za pośrednictwem własnej witryny internetowej. Klienci, którzy skorzystają z tego kanału otrzymają dodatkowo 15 proc. jego wartości doładowania, pod warunkiem, że doładują konto na minimalną kwotę 30 zł (20 zł dla usług Sami Swoi).

Do tej pory Internet stanowił stosunkowo mało ważny dla operatorów kanał dystrybucji usług pre-paid. Przypada nań do 10 proc. wartości doładowań. Najważniejsza jest sprzedaż kodów doładowujących na kartach-zdrapkach oraz na wydrukach z elektronicznych terminali POS w placówkach handlowych. Tymczasem Polkomtel jest w konflikcie z częścią dystrybutorów swoich doładowań elektronicznych. Według ostatnich informacji od systemów dystrybucyjnych odłączona została sieć sprzedająca 40 proc. wszystkich doładowań Polkomtela. Strony mają wrócić do rozmów w przyszłym tygodniu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama