Reklama
Rozwiń
Reklama

Plus promuje doładowania pre-paid na własnej stronie WWW

Publikacja: 03.09.2009 00:00

Polkomtel, operator sieci Plus, wprowadził wczoraj promocję doładowań telefonów na kartę, realizowanych za pośrednictwem własnej witryny internetowej. Klienci, którzy skorzystają z tego kanału otrzymają dodatkowo 15 proc. jego wartości doładowania, pod warunkiem, że doładują konto na minimalną kwotę 30 zł (20 zł dla usług Sami Swoi).

Do tej pory Internet stanowił stosunkowo mało ważny dla operatorów kanał dystrybucji usług pre-paid. Przypada nań do 10 proc. wartości doładowań. Najważniejsza jest sprzedaż kodów doładowujących na kartach-zdrapkach oraz na wydrukach z elektronicznych terminali POS w placówkach handlowych. Tymczasem Polkomtel jest w konflikcie z częścią dystrybutorów swoich doładowań elektronicznych. Według ostatnich informacji od systemów dystrybucyjnych odłączona została sieć sprzedająca 40 proc. wszystkich doładowań Polkomtela. Strony mają wrócić do rozmów w przyszłym tygodniu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama