Aktualizacja: 11.05.2025 14:37 Publikacja: 03.09.2009 00:00
Polkomtel, operator sieci Plus, wprowadził wczoraj promocję doładowań telefonów na kartę, realizowanych za pośrednictwem własnej witryny internetowej. Klienci, którzy skorzystają z tego kanału otrzymają dodatkowo 15 proc. jego wartości doładowania, pod warunkiem, że doładują konto na minimalną kwotę 30 zł (20 zł dla usług Sami Swoi).
Do tej pory Internet stanowił stosunkowo mało ważny dla operatorów kanał dystrybucji usług pre-paid. Przypada nań do 10 proc. wartości doładowań. Najważniejsza jest sprzedaż kodów doładowujących na kartach-zdrapkach oraz na wydrukach z elektronicznych terminali POS w placówkach handlowych. Tymczasem Polkomtel jest w konflikcie z częścią dystrybutorów swoich doładowań elektronicznych. Według ostatnich informacji od systemów dystrybucyjnych odłączona została sieć sprzedająca 40 proc. wszystkich doładowań Polkomtela. Strony mają wrócić do rozmów w przyszłym tygodniu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas