Viacom i T-Mobile Polska kończą współpracę przy MTV Mobile. Migracja

Publikacja: 08.11.2013 13:04

Viacom International Media Networks (VIMN) i T-Mobile Polska kończą współpracę w zakresie wspólnej oferty telefonii komórkowej „MTV Mobile powered by T-Mobile” – poinformowali przedstawiciele telewizyjnej grupy.

Współpraca VIMN i T-Mobile kończy się 11 listopada. Od tego też momentu rozpocznie się proces powiadamiania klientów o kończącej się współpracy. Korzystający z usług przedpłaconych oferowanych pod marką MTV Mobile w sieci telekomu w Polsce na początku 2014 r. zostaną przeniesieni do nowej oferty T-Mobile na kartę.

Klientom Mix usługi będą świadczone na dotychczasowych zasadach.

– Powodem zakończenia współpracy był brak możliwości realizacji postawionych celów. Nie oznacza to jednak końca współpracy VIMN z T-Mobile, choćby w zakresie kontentu i projektów specjalnych – mówi cytowana w komunikacie prasowym Marta Zajdel, mobile product manager w Viacom International Media Networks w Polsce.

– Pracujemy nad nową strategią marki kierowanej do Millenialsów, czyli konsumentów, którzy oczekują od rynku i marketerów dostosowania się do ich potrzeb – dodaje.

Według T-Mobile, zakończenie współpracy nie wpłynie na ciągłość świadczenia usług klientom.

– Nie muszą się także obawiać utracenia zebranych na koncie środków, czy numeru telefonu. Migracja do nowej taryfy odbędzie się automatycznie bez angażowania klientów, o czym każdy z nich zostanie powiadomiony – powiedział Marian Soja, dyrektor departamentu marketingu usług prepaid w T-Mobile.

MTV Mobile wystartowało 29 marca 2012 r. z ofertą nielimitowanych SMS-ów i dostępem do wybranych treści programowych MTV Polska.

Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10