– Co czwarta firma ma przynajmniej jedną kartę w Play – powiedział dziś Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4, operatora tej sieci przy okazji prezentacji nowych ofert dla klientów biznesowych. Ponieważ telekom przyjmuje, że firm jest w Polsce około 4 mln, należy przyjąć, że obecnie jego klienci biznesowi mają przynajmniej 1 mln kart SIM. Dobrzyński nie uściślił ile. Mówił przy tym, że oferta, w której firma może kupić dostęp do Internetu z kilkoma kartami SIM spotkała się z dobrym przyjęciem.
Play pochwalił się dziś też wynikami badania przeprowadzonego na jego zlecenie przez Millward Brown. Zgodnie z nimi był najczęściej polecanym operatorem przez przedsiębiorców w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Korzystanie z tej sieci poleciło innym 43 proc. badanych (N=1504, marzec 2013). Drugim w kolejności polecanym operatorem był T-Mobile (34 proc. wskazań).
P4 wprowadziło dziś do oferty dla biznesu m.in. Formułę 4.0 VIP, w której oprócz rozmów no-limit proponuje 5 GB transferu danych. Usługa w opcji z telefonem kosztuje od 120 zł. Nowością jest usługa drugiego numeru, który dołączany jest do karty SIM.- Może być nowy, przeniesiony, komórkowy bądź stacjonarny – mówił Dobrzyński. – Połączenia wychodzące z numeru stacjonarnego można wykonywać w danej strefie numeracyjnej, co wiąże się ze względami bezpieczeństwa – dodawał.
W kampanii reklamowej Playa nowe oferty dla biznesu promują Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski. Jak podkreślał Dobrzyński, telekom postawił na znane osoby, zaliczane także do świata celebrytów, które jednocześnie prowadzą własne firmy.
– Artysta i biznesmen? – pytał Dobrzyński na scenie Teatru 6 Piętro Michała Żebrowskiego. – Szekspir i Molier tak robili – odpowiadał aktor i dyrektor teatru.