Już co czwarta europejska firma promuje się przez aplikację mobilną

Publikacja: 02.04.2012 15:26

Już blisko jedna czwarta europejskich firm promuje się z wykorzystaniem aplikacji mobilnych, a prawie 20 procent z nich posiada mobilną wersję swojej strony internetowej. Za trendem tym zaczynają podążać polskie firmy. Dostrzegają one, że rzesza użytkowników aplikacji mobilnych w Polsce rośnie i liczy obecnie ok. czterech milionów, a na przestrzeni kolejnych trzech lat ma się podwoić – szacuje agencja interaktywna Fortune Cookie.

Blisko 70 proc. właścicieli smartfonów korzysta z aplikacji mobilnych podczas dokonywania zakupów oraz wyszukiwania informacji o firmie, wynika ze światowego badania przeprowadzonego przez Google. Na podstawie uzyskanych w ten sposób danych, blisko 75 proc. podejmuje decyzje zakupowe. Bardzo często użytkownicy reagują na uzyskane informacje tego samego dnia: 65 proc. decyduje się na kontakt telefoniczny, a blisko 50 proc. na wizytę w sklepie.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej