Aktualizacja: 09.05.2025 13:32 Publikacja: 02.04.2012 15:26
Już blisko jedna czwarta europejskich firm promuje się z wykorzystaniem aplikacji mobilnych, a prawie 20 procent z nich posiada mobilną wersję swojej strony internetowej. Za trendem tym zaczynają podążać polskie firmy. Dostrzegają one, że rzesza użytkowników aplikacji mobilnych w Polsce rośnie i liczy obecnie ok. czterech milionów, a na przestrzeni kolejnych trzech lat ma się podwoić – szacuje agencja interaktywna Fortune Cookie.
Blisko 70 proc. właścicieli smartfonów korzysta z aplikacji mobilnych podczas dokonywania zakupów oraz wyszukiwania informacji o firmie, wynika ze światowego badania przeprowadzonego przez Google. Na podstawie uzyskanych w ten sposób danych, blisko 75 proc. podejmuje decyzje zakupowe. Bardzo często użytkownicy reagują na uzyskane informacje tego samego dnia: 65 proc. decyduje się na kontakt telefoniczny, a blisko 50 proc. na wizytę w sklepie.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas