Reklama

PTC: rynek mobilnej reklamy wciąż raczkuje

Publikacja: 29.11.2011 18:44

– Od pięciu lat budujemy kompetencje w dziedzinie reklamy serwowanej na urządzenia mobilne. Trzeba przyznać, że ze słabym skutkiem – powiedział podczas trwającego w Warszawie VIII Forum Usług Szerokopasmowych Marek Wcisło, dyrektor Biura Marketingu Usług Szerokopasmowych Polskiej Telefonii Cyfrowej.

Jak powiedział PTC zebrało bazę potencjalnych odbiorców przekazów reklamowych, ma podpisanych osiem umów o współpracy z domami mediowymi – brokerami na rynku reklamowym – ale nie przekłada się to na znaczące przychody z nowego źródła. Zdaniem Marka Wcisło dotyczy to zresztą nie tylko sprzedaży mobilnej reklamy, ale również innych niż podstawowe źródła przychodów np. e-commerce, przychody z których nie pokryły jeszcze inwestycji poczynionych na niezbędne platformy technologiczne.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama