Aktualizacja: 11.05.2025 13:35 Publikacja: 29.11.2011 18:44
– Od pięciu lat budujemy kompetencje w dziedzinie reklamy serwowanej na urządzenia mobilne. Trzeba przyznać, że ze słabym skutkiem – powiedział podczas trwającego w Warszawie VIII Forum Usług Szerokopasmowych Marek Wcisło, dyrektor Biura Marketingu Usług Szerokopasmowych Polskiej Telefonii Cyfrowej.
Jak powiedział PTC zebrało bazę potencjalnych odbiorców przekazów reklamowych, ma podpisanych osiem umów o współpracy z domami mediowymi – brokerami na rynku reklamowym – ale nie przekłada się to na znaczące przychody z nowego źródła. Zdaniem Marka Wcisło dotyczy to zresztą nie tylko sprzedaży mobilnej reklamy, ale również innych niż podstawowe źródła przychodów np. e-commerce, przychody z których nie pokryły jeszcze inwestycji poczynionych na niezbędne platformy technologiczne.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas