Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 10:18 Publikacja: 29.11.2011 18:44
– Od pięciu lat budujemy kompetencje w dziedzinie reklamy serwowanej na urządzenia mobilne. Trzeba przyznać, że ze słabym skutkiem – powiedział podczas trwającego w Warszawie VIII Forum Usług Szerokopasmowych Marek Wcisło, dyrektor Biura Marketingu Usług Szerokopasmowych Polskiej Telefonii Cyfrowej.
Jak powiedział PTC zebrało bazę potencjalnych odbiorców przekazów reklamowych, ma podpisanych osiem umów o współpracy z domami mediowymi – brokerami na rynku reklamowym – ale nie przekłada się to na znaczące przychody z nowego źródła. Zdaniem Marka Wcisło dotyczy to zresztą nie tylko sprzedaży mobilnej reklamy, ale również innych niż podstawowe źródła przychodów np. e-commerce, przychody z których nie pokryły jeszcze inwestycji poczynionych na niezbędne platformy technologiczne.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas