PTC: rynek mobilnej reklamy wciąż raczkuje

Publikacja: 29.11.2011 18:44

– Od pięciu lat budujemy kompetencje w dziedzinie reklamy serwowanej na urządzenia mobilne. Trzeba przyznać, że ze słabym skutkiem – powiedział podczas trwającego w Warszawie VIII Forum Usług Szerokopasmowych Marek Wcisło, dyrektor Biura Marketingu Usług Szerokopasmowych Polskiej Telefonii Cyfrowej.

Jak powiedział PTC zebrało bazę potencjalnych odbiorców przekazów reklamowych, ma podpisanych osiem umów o współpracy z domami mediowymi – brokerami na rynku reklamowym – ale nie przekłada się to na znaczące przychody z nowego źródła. Zdaniem Marka Wcisło dotyczy to zresztą nie tylko sprzedaży mobilnej reklamy, ale również innych niż podstawowe źródła przychodów np. e-commerce, przychody z których nie pokryły jeszcze inwestycji poczynionych na niezbędne platformy technologiczne.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń