Tell w I poł. 2013: sklepów Orange ubywa najwolniej

Publikacja: 26.08.2013 10:08

Średnia liczba salonów Orange, w których grupa Tell prowadzi sprzedaż usług PTK Centertel wyniosła w I półroczu 2013 r. 179 salonów (30 czerwca dokładnie: 177) wobec średniej w I półroczu 2012 r. na poziomie 191 salonów (30 czerwca ub.r. 185 salonów) – podał dziś przy okazji publikacji wyników finansowych Tell, najwiekszy diler Orange w Polsce.

Oznacza to, że w ciągu pierwszych sześciu miesięcy br. zarządzał on o ok. 6 proc. mniejszą liczbą sklepów niż w analogicznym okresie rok temu, a w zestawieniu na 30 czerwca spadek wyniósł około 4 proc.

Liczba salonów innych operatorów, prowadzonych przez spółki zależne Tella również się obniżyła. Wyniosła na koniec czerwca 172 wobec 190 rok temu.

I tak, grupa Tella prowadziła pod koniec II kw. 82 salonów Plus (o 8 mniej niż rok temu, spadek o blisko 9 proc.) oraz 90 sklepów z usługami T-Mobile (spadek o 10 proc. rok do roku).

W pierwszym półroczu br. dystrybutor wykazał blisko 134 mln zł przychodów (o 3,8 proc. mniej niż rok temu), 4,75 mln zł zysku operacyjnego (spadek o 7,7 proc.) oraz 3,5 mln zł zysku netto (mniej o 9,1 proc.).

Spośród linii przychodowych wzrostowa była jedynie sprzedaż telefonów abonamentowych.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić