Reklama

Tell w I poł. 2013: sklepów Orange ubywa najwolniej

Publikacja: 26.08.2013 10:08

Średnia liczba salonów Orange, w których grupa Tell prowadzi sprzedaż usług PTK Centertel wyniosła w I półroczu 2013 r. 179 salonów (30 czerwca dokładnie: 177) wobec średniej w I półroczu 2012 r. na poziomie 191 salonów (30 czerwca ub.r. 185 salonów) – podał dziś przy okazji publikacji wyników finansowych Tell, najwiekszy diler Orange w Polsce.

Oznacza to, że w ciągu pierwszych sześciu miesięcy br. zarządzał on o ok. 6 proc. mniejszą liczbą sklepów niż w analogicznym okresie rok temu, a w zestawieniu na 30 czerwca spadek wyniósł około 4 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama