Reklama

Tell w I poł. 2013: sklepów Orange ubywa najwolniej

Publikacja: 26.08.2013 10:08

Średnia liczba salonów Orange, w których grupa Tell prowadzi sprzedaż usług PTK Centertel wyniosła w I półroczu 2013 r. 179 salonów (30 czerwca dokładnie: 177) wobec średniej w I półroczu 2012 r. na poziomie 191 salonów (30 czerwca ub.r. 185 salonów) – podał dziś przy okazji publikacji wyników finansowych Tell, najwiekszy diler Orange w Polsce.

Oznacza to, że w ciągu pierwszych sześciu miesięcy br. zarządzał on o ok. 6 proc. mniejszą liczbą sklepów niż w analogicznym okresie rok temu, a w zestawieniu na 30 czerwca spadek wyniósł około 4 proc.

Liczba salonów innych operatorów, prowadzonych przez spółki zależne Tella również się obniżyła. Wyniosła na koniec czerwca 172 wobec 190 rok temu.

I tak, grupa Tella prowadziła pod koniec II kw. 82 salonów Plus (o 8 mniej niż rok temu, spadek o blisko 9 proc.) oraz 90 sklepów z usługami T-Mobile (spadek o 10 proc. rok do roku).

W pierwszym półroczu br. dystrybutor wykazał blisko 134 mln zł przychodów (o 3,8 proc. mniej niż rok temu), 4,75 mln zł zysku operacyjnego (spadek o 7,7 proc.) oraz 3,5 mln zł zysku netto (mniej o 9,1 proc.).

Reklama
Reklama

Spośród linii przychodowych wzrostowa była jedynie sprzedaż telefonów abonamentowych.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama