Aktualizacja: 10.05.2025 02:43 Publikacja: 24.05.2013 08:56
Wczoraj wieczorem Polska Telefonia Cyfrowa poinformowała oficjalnie o prolongacie na kolejne dwa lata umowy sponsoringowej z Ekstraklasa S.A. – spółką organizującą rozgrywki pierwszej ligi piłkarskiej w Polsce. Wartości umowy nie podano. Szacowana jest na kilkadziesiąt milionów złotych.
Ekstraklasa S.A. zmieniła zasady rozgrywek w najbliższym sezonie tak, że rozegranych zostanie o 56 meczy więcej. To prawdopodobnie pozwoliło lidze obronić wartość umowy sponsoringowej.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas