Reklama

Symetria łącza: sposób na detaliczny rynek dostępowy

Publikacja: 19.11.2010 19:51

Niebawem operatorzy zrzeszeni w [b]Krajowej Izbie Komunikacji Ethernetowej[/b] rozpoczną promocję usług dostępowych, w których podkreślany będzie symetryczna specyfika łącza dostępowego.

Mali ISP zaczynają postrzegać ten specyficzny element swojej infrastruktury dostępowej, jako atut w rywalizacji z dużymi konkurentami – operatorami ADSL, DOCSIS, czy UMTS/HSPA – którzy oferują klientom asymetryczne łącza. Pierwsza kampania symetrycznych usług dostępowych realizowana będzie w Gdańsku. Trudno przewidzieć, jak zareagują na nią przeciętnie obeznani z technologią abonenci.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama