Marketing SMS zadziwiająco skuteczny

Publikacja: 18.11.2010 12:34

Marketing SMS zadziwiająco skuteczny

Foto: ROL

Firma analityczna [b]MobiLens[/b] zaprezentowała ciekawe wnioski z badania rynku marketingu mobilnego, a konkretnie realizowanego za pośrednictwem wiadomości SMS.

Badacze zanalizowali pięć największych rynków telekomunikacyjnych w Europie: Wielką Brytanią, Francję, Niemcy, Hiszpanię i Włochy. Jak ustalono, we wrześniu 2010 r. reklamowe wiadomości SMS dotarły do 43,6 proc. z 230,5 mln abonentów telefonii komórkowej. Co więcej, aż 57 mln z nich zareagowało na przesłane w wiadomości informacje i przesłało informację zwrotną do nadawcy lub otworzyło wskazaną w wiadomości stronę internetową lub aplikację.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość