Aktualizacja: 29.04.2025 03:29 Publikacja: 18.11.2010 12:34
Foto: ROL
Firma analityczna [b]MobiLens[/b] zaprezentowała ciekawe wnioski z badania rynku marketingu mobilnego, a konkretnie realizowanego za pośrednictwem wiadomości SMS.
Badacze zanalizowali pięć największych rynków telekomunikacyjnych w Europie: Wielką Brytanią, Francję, Niemcy, Hiszpanię i Włochy. Jak ustalono, we wrześniu 2010 r. reklamowe wiadomości SMS dotarły do 43,6 proc. z 230,5 mln abonentów telefonii komórkowej. Co więcej, aż 57 mln z nich zareagowało na przesłane w wiadomości informacje i przesłało informację zwrotną do nadawcy lub otworzyło wskazaną w wiadomości stronę internetową lub aplikację.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas