Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.07.2025 13:03 Publikacja: 18.11.2010 12:34
Foto: ROL
Firma analityczna [b]MobiLens[/b] zaprezentowała ciekawe wnioski z badania rynku marketingu mobilnego, a konkretnie realizowanego za pośrednictwem wiadomości SMS.
Badacze zanalizowali pięć największych rynków telekomunikacyjnych w Europie: Wielką Brytanią, Francję, Niemcy, Hiszpanię i Włochy. Jak ustalono, we wrześniu 2010 r. reklamowe wiadomości SMS dotarły do 43,6 proc. z 230,5 mln abonentów telefonii komórkowej. Co więcej, aż 57 mln z nich zareagowało na przesłane w wiadomości informacje i przesłało informację zwrotną do nadawcy lub otworzyło wskazaną w wiadomości stronę internetową lub aplikację.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas