Mariusz Gaca w zarządzie Orange Polska

Publikacja: 07.02.2014 12:09

Rada nadzorcza Orange Polska (d. Telekomunikacja Polska) powołała Mariusza Gacę na stanowisko członka zarządu. Tym samym menedżer związany z grupą od 2001 r., a ostatnio prezes PTK Centertel, mobilnej części,  po raz pierwszy wszedł zarządu spółki-matki telekomunikacyjnej grupy kontrolowanej przez francuski Orange SA (d. France Telecom).

W zarządzie Orange Polska, który od tej pory jest 6-osobowy, Mariusz Gaca będzie odpowiadał za rynek biznesowy.

Mariusz Gaca (ur. 1973) jest absolwentem Akademii Techniczno-Rolniczej w Bydgoszczy oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada również dyplomy MBA University of Illinois at Urbana Champaign oraz AMP z INSEAD.

Karierę zawodową rozpoczął w Grupie Elektrim S.A., gdzie w latach 1995-2000 współtworzył biznes plany lokalnych operatorów telekomunikacyjnych. Od 2001 r. pracował w Grupie TP, m.in., jako dyrektor pionu multimediów, odpowiedzialny za rozwój oferty dostępu do Internetu dla rynku klientów indywidualnych. W latach 2005 -2009 odpowiadał za rynek biznesowy Grupy TP.

Od 2009 roku pełnił funkcję Dyrektora Wykonawczego Grupy TP odpowiedzialnego za sprzedaż i obsługę klienta oraz  właśnie prezesa PTK Centertel. Funkcję tę sprawował do czasu fuzji Centertela z TP. Od listopada 2013 roku jest odpowiedzialny za rynek biznesowy Orange Polska.

Poza grupą udziela się w organizacjach branżowych i gospodarczych. Od 2011 r. jest Vice Prezydentem Pracodawców RP oraz Przewodniczącym Polskiej Sekcji BIAC przy OECD.

Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką