Reklama
Rozwiń

Sprzedaż tabletów wzrosła w II kwartale o 11 proc.

Łącznie od kwietnia do czerwca sprzedało się na świecie 49,3 mln tych urządzeń – podliczyło IDC. To więcej niż rok temu, ale mniej niż w poprzednim kwartale.

Publikacja: 25.07.2014 15:12

Zdaniem analityków tej firmy, pomimo tego, że w drugim kwartale sprzedało się o 1,5 proc. mniej tabletów niż w pierwszym, całorocznie rynek wzrośnie, choć wolniej niż w 2013 r. (wtedy liczba sprzedanych tabletów skoczyła o 50 proc. względem 2012 r.). – Już w ubiegłym kwartale wskazywaliśmy na to, że na rynek tabletów ma wpływ wzrost zainteresowania wielkoekranowymi smartfonami i dłuższy cykl użytkowania tabletów – mówi Jean Philippe Bouchard z IDC. Jego zdaniem mimo to w drugiej połowie rynek trochę przyspieszy. Na rynku pojawi się też więcej partnerstw nastawionych na oferowanie usług dla biznesu, w rodzaju tego zawartego niedawno przez Apple z IBM.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku