Aktualizacja: 11.05.2025 15:42 Publikacja: 25.07.2014 15:12
Zdaniem analityków tej firmy, pomimo tego, że w drugim kwartale sprzedało się o 1,5 proc. mniej tabletów niż w pierwszym, całorocznie rynek wzrośnie, choć wolniej niż w 2013 r. (wtedy liczba sprzedanych tabletów skoczyła o 50 proc. względem 2012 r.). – Już w ubiegłym kwartale wskazywaliśmy na to, że na rynek tabletów ma wpływ wzrost zainteresowania wielkoekranowymi smartfonami i dłuższy cykl użytkowania tabletów – mówi Jean Philippe Bouchard z IDC. Jego zdaniem mimo to w drugiej połowie rynek trochę przyspieszy. Na rynku pojawi się też więcej partnerstw nastawionych na oferowanie usług dla biznesu, w rodzaju tego zawartego niedawno przez Apple z IBM.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas