Sprzedaż tabletów wzrosła w II kwartale o 11 proc.

Łącznie od kwietnia do czerwca sprzedało się na świecie 49,3 mln tych urządzeń – podliczyło IDC. To więcej niż rok temu, ale mniej niż w poprzednim kwartale.

Publikacja: 25.07.2014 15:12

Zdaniem analityków tej firmy, pomimo tego, że w drugim kwartale sprzedało się o 1,5 proc. mniej tabletów niż w pierwszym, całorocznie rynek wzrośnie, choć wolniej niż w 2013 r. (wtedy liczba sprzedanych tabletów skoczyła o 50 proc. względem 2012 r.). – Już w ubiegłym kwartale wskazywaliśmy na to, że na rynek tabletów ma wpływ wzrost zainteresowania wielkoekranowymi smartfonami i dłuższy cykl użytkowania tabletów – mówi Jean Philippe Bouchard z IDC. Jego zdaniem mimo to w drugiej połowie rynek trochę przyspieszy. Na rynku pojawi się też więcej partnerstw nastawionych na oferowanie usług dla biznesu, w rodzaju tego zawartego niedawno przez Apple z IBM.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont