Aktualizacja: 19.05.2025 01:07 Publikacja: 29.01.2013 09:30
Technologie mobilne, wideokonferencje i sieci społecznościowe będa stawać się standardowymi narzędzami na rynku rozwiązań komunikacji zunifikowanej – pisze w raporcie UCC Market Predictions for 2013 and Beyond” firma Frost & Sullivan. Przewiduje również nasilenie się trendu polegającego na migracji firm do zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych od jednego dostawcy, a także rozwój wirtualizacji platform komunikacyjnych.
Badania, przeprowadzone przez Frost & Sullivan wśród ponad 700 firm amerykańskich wskazują, że aktualnie oferują one swoim pracownikom dostęp mobilny jedynie do nielicznych aplikacji komunikacji zunifikowanej, przy czym do najbardziej popularnych należą (wdrożone przez 45 proc. firm) mobilne programy pocztowe oraz narzędzia PIM. Dostęp do telefonii korporacyjnej poprzez urządzenia mobilne jest stosunkowo mało powszechny – tylko 19 proc.ankietowanych zadeklarowało wdrożenie tej technologii, ale kolejne 22 proc. zadeklarowało chęć wdrożenia tego narzędzia w ciągu najbliższych dwóch lat.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas