Strategy Analytics o mobilnej transmisji wideo: rozmiar ma znaczenie (ekranu)

Publikacja: 01.04.2014 13:58

Większe wyświetlacze smartfonów, lepsza jakość wideo i bycie w zasięgu sieci 4G to trzy główne czynniki, które, zdaniem użytkowników, mogą sprawić, że częściej będą oglądać treści wideo w telefonach komórkowych – podaje firma analityczna Strategy Analytics w raporcie przytaczanym przez Cellular-news.com.

Zgodnie z badaniem, przeprowadzonym w USA, Chinach, Francji, Niemczech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, 42 proc. posiadaczy telefonów mobilnych oglądałoby wideo w aparacie częściej, gdyby miał on większy ekran. 35 proc. wskazało, że ważna jest jakość transmisji, a 29 proc. – korzystanie z sieci 4G.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń