Reklama
Rozwiń

Strategy Analytics o mobilnej transmisji wideo: rozmiar ma znaczenie (ekranu)

Publikacja: 01.04.2014 13:58

Większe wyświetlacze smartfonów, lepsza jakość wideo i bycie w zasięgu sieci 4G to trzy główne czynniki, które, zdaniem użytkowników, mogą sprawić, że częściej będą oglądać treści wideo w telefonach komórkowych – podaje firma analityczna Strategy Analytics w raporcie przytaczanym przez Cellular-news.com.

Zgodnie z badaniem, przeprowadzonym w USA, Chinach, Francji, Niemczech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, 42 proc. posiadaczy telefonów mobilnych oglądałoby wideo w aparacie częściej, gdyby miał on większy ekran. 35 proc. wskazało, że ważna jest jakość transmisji, a 29 proc. – korzystanie z sieci 4G.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości